تریلر تازه Black Myth: Wukong مبارزات عالی آن با غولآخرها را به تصویر می کشد

به گزارش اخذ ویزا، در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام 2023، استودیو چینی گیم سایِنس (Game Science) تریلر جدیدی از گیم پلی بازی افسانه سیاه: ووکانگ (Black Myth: Wukong) منتشر کرد. نمایشی که مثل همواره این بازی را درخشان نشان می دهد.

تریلر تازه Black Myth: Wukong مبارزات عالی آن با غولآخرها را به تصویر می کشد

چند سال پیش تریلری از یک بازی تازه به نام افسانه سیاه: ووکانگ منتشر شد که به وسیله یک استودیو مستقل چینی در حال توسعه بود. آن تریلر توانست در مدت کوتاهی توجه های بسیاری را به خود جلب و بسیاری از بازیکنان را شگفت زده کند. از آن موقع به بعد، ساخته استودیو گیم ساینس نمایش های دیگری هم داشته و هر بار نشان داده که طبلی توخالی نیست و به نظر می رسد حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

افسانه سیاه: وونگ یک اکشن نقش آفرینی است که داستان آن ریشه در اساطیر چینی دارد. این داستان بر اساس کتاب سیر باختر (Journey to West)، یکی از چهار رمان کلاسیک بزرگ ادبیات چین، نوشته شده است و داستان سان ووکانگ یا همان شاه میمون را در سفرش در سراسر دنیا و نبرد با چیزهای بزرگ تر از خودش روایت می نماید. البته، اینجا احتمالاً یک اقتباس آزاد از این ماجرا را شاهد هستیم و لزوماً قرار نیست داستان کاملاً مشابه اسطوره اصلی باشد. شما به عنوان Destined One به سراغ چالش ها و شگفتی های پیش رو می روید تا حقیقتی مبهم را زیر نقاب یک افسانه باشکوه از گذشته کشف کنید.

تریلر امروز در کنار پرداختن به زمینه های بازی که به اساطیر چین مربوط است، بیشتر مبارزات اکشن نقش آفرینی بازی را به نمایش می گذارد. این مبارزات می تواند یادآور بازی هایی مثل بازی سکیرو از استودیو فرام سافتور و بازی وولانگ: سلسله سقو ط نموده از تیم نینجا باشد اما واضح است که این تیم میخواهد تا در این نبرد اکشن سریع، به وظیفه خود عمل کند.

کاوش در سرزمینی با عجایب گسترده - دنیایی که در آن با هر قدمی چشم انداز های تازه ای پدیدار می شوند. وارد قلمروی مجذوب کنندهی شوید که پر از شگفتی ها و اکتشافات اساطیر باستانی چین است! در نقش قهرمان داستان، در داستان کلاسیک سیر باختر باید از میان منظره ها نفسگیر عبور نموده و حماسه تازهی از ماجراجویی های ناشناخته خلق کنید.

با دشمنان قدیمی و تازه قدرتمند روبرو شوید - قهرمان، قدرت و معروفیت، دشمنان برمی خیزند تا او را بیازمایند. یکی از نکات برجسته سیر باختر، تنوع دشمنان آن است که هر کدام نقاط قوت منحصر به فردی دارند. در نقش فرد مقدرشده (Destined One)، در طول سفر خود با دشمنان قدرتمند و رقبای شایسته ای رو به رو خواهید شد و با بی باکی در مقابل این دشمنان قدر ایستادگی کنید.

تسلط خود را بر جادوها و طلسم های مختلف امتحان کنید - جادوها حد و مرز نمی شناسند، دانایی رشد می نماید و توانایی های به بالاترین سطح خود می رسند. طلسم ها، تبدیل ها و جادو در تمام جلوه ها از دیرباز عناصر رزمی نمادین در اساطیر چین بوده اند. به عنوان فرد مقدرشده، جدا از تسلط بر تکنیک های مختلف چوب دستی خود، می توانید آزادانه طلسم ها، توانایی ها، سلاح ها و تجهیزات مختلف را با هم ترکیب کنید تا فرمول برنده را پیدا کنید که برای سبک مبارزه شما مناسب تر است.

داستان های عمیق احساسی را پشت نمای هر چیزی کشف کنید - درون موجوداتی از هر نوع، داستان زندگی نهفته است. در زیر وحشیگری و حیله گری دشمنان، پرده ای مجذوب کننده از ریشه ها، شخصیت ها و انگیزه های آن ها نهفته است که در انتظار آشکار شدن است. به عنوان فرد مقدرشده، می توانید داستان های پشت شخصیت های مختلف را کشف کنید و از مبارزات خود با آن ها فراتر رفته و طعم عشق و نفرت، طمع و خشمی را که باخود حمل کنید، بچشید.

بازی افسانه سیاه: ووکانگ (Black Myth: Wukong) در تاریخ نامعلومی در تابستان سال آینده برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2471

به "تریلر تازه Black Myth: Wukong مبارزات عالی آن با غولآخرها را به تصویر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه Black Myth: Wukong مبارزات عالی آن با غولآخرها را به تصویر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید