تسهیلات اشتغالزایی در دولت سیزدهم سه برابر رشد کرد

به گزارش اخذ ویزا، تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از رشد سه برابری تسهیلات اشتغال زایی این صندوق در دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه دولت قبل اطلاع داد.

تسهیلات اشتغالزایی در دولت سیزدهم سه برابر رشد کرد

به گزارش ایرنا، نعمت الله رضایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات برای برطرف موانع فراوری و اشتغال زایی پرداخت شد که در مدت مشابه دولت قبل کمتر از یک سوم این مبلغ اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: با پرداخت این تسهیلات حدود 180 هزار اشتغال نو ایجاد شد که در مقایسه به مدت مشابه سال گذشته که 40 هزار اشتغال بود رشد قابل توجهی دارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه اشتغال زایی و فعال سازی واحدهای نیمه تعطیل و غیبرطرفال یکی از اولویت های دولت سیزدهم است گفت: 50 هزار واحد راکد و نیمه فعال شناسایی شده است که درصدد هستیم یک هزار واحد فراوریی را با 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری احیا کنیم.

وی ادامه داد: این واحدهای راکد درصورتی که فعال شوند شاهد اشتغال زایی جمعیت زیادی از جوانان جویای کار خواهیم شد.

رضایی با بیان اینکه هدف صندوق تسهیلات به طرح های خرد، کوچک و میانه است گفت: طرح ها زیر چهارهزار میلیارد تومان تسهیلات مقرون به صرفه قیمت دریافت می نمایند. سال جاری 100 هزار طرح اشتغال زایی را با اولویت منطقه ها محروم و روستاها در نظر گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2314

به "تسهیلات اشتغالزایی در دولت سیزدهم سه برابر رشد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات اشتغالزایی در دولت سیزدهم سه برابر رشد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید