تعطیلی دوباره گالری ها و موزه های سئول به خاطر کرونا

به گزارش اخذ ویزا، کنترل مناسب شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی این امکان را فراهم کرد تا فعالیت های این کشور چندین هفته زودتر از بسیاری از کشورهای قرنطینه شده، از سر گرفته گردد، اما با کاهش محدودیت های قرنطینه در ششم می، کنترل شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی با مشکلاتی روبرو شد. روز چهارشنبه، کره جنوبی بیش ترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا این کشور در هفت هفته اخیر را گزارش کرد.

تعطیلی دوباره گالری ها و موزه های سئول به خاطر کرونا

در پاسخ، مقامات کره جنوبی قوانین و محدودیت هایی را بار دیگر در شهر سئول اجرا کردند. 67 مورد از 97 مورد جدید ابتلا ویروس کرونا در سئول به ثبت رسیده است.

فرایند تعطیلی موزه ها و گالری های این شهر در کنار پارک ها، سالن های تئاتر و سایر امکان عمومی از روز بیست و نهم می (امروز) شروع خواهد شد.

وزیر بهداشت کروه جنوبی بیان نمود: ما تصمیم گرفتیم تمامی قوانین قرنطنیه در سئول را از بیست و نهم می تا چهاردم ژوئن به مدت دو هفته اجرا کنیم.

در راستا این تصمیم دولت، وبسایت موزه هنر سئول به سرعت به روز رسانی شد و عبارت برای سلامت و امنیت شهفرایندان و جلوگیری از شیوع ویروس کووید ـ 19 این موزه به صورت موقت بسته خواهد بود بر روی سایت نهاده شد.

به گزارش آرت نت نیوز، براساس اطلاعات منتشرشده در وبسایت سازمان جهانی بهداشت، تا روز بیست و هشتم مِی شمار مبتلایان ویروس کرونا در کره جنوبی 11344 نفر و تعداد جانباختگان در اثر ابتلا به این ویروس 269 نفر گزارش شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1037

به "تعطیلی دوباره گالری ها و موزه های سئول به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی دوباره گالری ها و موزه های سئول به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید