توکلی: حضور 4 تیم خارجی در لیگ جهانی آزاد قطعی شده است، برای لیگ فرنگی هنوز فرصت داریم

به گزارش اخذ ویزا، رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی گفت: فعلا فقط حضور تیم های گرجستان، مجارستان، اوکراین و ارمنستان در لیگ جهانی آزاد قطعی شده و احتمال افزایش تیم های میهمان وجود دارد.

توکلی: حضور 4 تیم خارجی در لیگ جهانی آزاد قطعی شده است، برای لیگ فرنگی هنوز فرصت داریم

مهدی توکلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تیم هایی که تا امروز حضورشان در لیگ جهانی کشتی آزاد قطعی شده، گفت: با توجه به اعلام آمادگی گرجستان، مجارستان، اوکراین و ارمنستان می توان حضور این تیم ها را در لیگ جهانی قطعی دانست اما ممکن است در ادامه دو یا سه تیم دیگر نیز به مسابقات اضافه شوند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال اضافه شدن تیم های ایرانی به مسابقات همچون سال گذشته که رقابت ها با سه تیم داخلی برگزار گردید، وجود دارد؟ توضیح داد: تا الان درخواستی از سوی تیم ها نداشتیم که بخواهیم تیم سوم را به مسابقات اضافه کنیم. اگر درخواست گردد، آنالیز می کنیم. فعلا دو تیم بیمه رازی بابل و ستارگان ساری و بیمه رازی اردبیل و سیناصنعت ایذه تیم های ایرانی حاضر در لیگ جهانی دو رشته هستند.

رئیس کمیته لیگ در مورد اینکه چه تیم های خارجی تا امروز برای لیگ جهانی کشتی فرنگی اعلام آمادگی نموده اند، گفت: در این خصوص بعدا اطلاع رسانی خواهیم کرد چون فعلا فرصت داریم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کشتی آزاد لیگ جهانی 22 و 23 آذر در بابل و کشتی فرنگی 29 و 30 آذر در اردبیل برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 106

به "توکلی: حضور 4 تیم خارجی در لیگ جهانی آزاد قطعی شده است، برای لیگ فرنگی هنوز فرصت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: حضور 4 تیم خارجی در لیگ جهانی آزاد قطعی شده است، برای لیگ فرنگی هنوز فرصت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید