تکلیف حمید سجادی در وزارت ورزش تعیین شد

به گزارش اخذ ویزا، سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه های حوزه وزیر را آنالیز و پیگیری می نماید.

تکلیف حمید سجادی در وزارت ورزش تعیین شد

سید هادی قره سید رومیانی اضافه کرد: خوشبختانه سجادی با دعای مردم و زحمات کادر پزشکی شرایط خوب و مطلوبی دارند و ان شاالله به زودی شاهد حضورشان در وزارتخانه خواهیم بود.

وی عنوان نمود: در صورتی که در امور وزارتخانه موارد ضروری پیش بیاید که لازم باشد حتما نظر وزیر اخذ گردد، از او کسب تکلیف می گردد و در این چند روز در بعضی موارد چنین رویکردی وجود داشته است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: سجادی به شدت از حضور در بین مردم راضی می شد و آمار حضور های مردمی و بازدید های وی نشان از روحیه مردمی و عدم پشت میز نشینی وی است. او وزیر کارتابلی و پشت میز نشین نبوده است.

وی عنوان نمود: وزیر و همراهان در مسیر گره گشایی از مسائل مردم با این سانحه روبه رو شدند. خداراشکر سرعت بهبودی او رو به رشد است. همه ما باید دعا کنیم که ان شاالله سلامتی کامل برای او و همراهان حاصل گردد و به زودی شاهد حضورشان در وزارتخانه باشیم. وزیر از نمایندگان مجلس هم که در اوج کار بودجه همیشه از طرق مختلف جویای احوالشان بودند، ویژه تشکر کردند.

منبع: آنا

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2403

به "تکلیف حمید سجادی در وزارت ورزش تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف حمید سجادی در وزارت ورزش تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید