جام جهانی باشگاه ها قرعه کشی شد، مردان ژاوی در راستا مصاف با لیورپول

به گزارش اخذ ویزا، قرعه کشی جام جهانی باشگاه ها در سال 2019 که سال جاری قطری ها میزبان آن هستند، انجام شد و نماینده کشور میزبان و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در یک طرف جهت صعود به فینال قرار گرفتند.

جام جهانی باشگاه ها قرعه کشی شد، مردان ژاوی در راستا مصاف با لیورپول

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) امروز (دوشنبه) قرعه کشی بازی های جام دنیای باشگاه ها در سال 2019 را انجام داد که بر این اساس، تیم السد قطر که تحت راهنمایی ژاوی هرناندس واقع شده است، به عنوان نماینده کشور میزبان، در بازی افتتاحیه که 20 آذر برگزار می گردد، با تیم ینگین اسپورت از کشور نیوکالدونیا، قهرمان جام باشگاه های منطقه اقیانوسیه مصاف خواهد داشت.

برنده این بازی در دور دوم (23 آذر) به مصاف تیم مونتری مکزیک، قهرمان جام باشگاه های منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی) می رود. تیمی که از دور دوم صعود کند، در مرحله نیمه نهایی (27 آذر) با لیورپول فاتح فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پیکار خواهد داشت.

در آن سوی راستا صعود به فینال، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 23 آذر با تیم اسپرانس تونس، قهرمان جام باشگاه های قاره آفریقا روبه رو خواهد شد و برنده این مصاف به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد نمود، جایی که قهرمان جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) منتظرشان خواهد بود. این بازی در تاریخ 26 آذر برگزار می گردد.

بازی فینال و رده بندی جام باشگاه های دنیا هم روز سی ام آذر برگزار می گردد. دیدار مشخص تیم های پنجم و ششم هم 26 آذر انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 334

به "جام جهانی باشگاه ها قرعه کشی شد، مردان ژاوی در راستا مصاف با لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی باشگاه ها قرعه کشی شد، مردان ژاوی در راستا مصاف با لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید