حذف موانع فلزی پیاده رو برای تردد راحت تر معلولین

به گزارش اخذ ویزا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور ابلاغیه ای خواهان حذف موانع فلزی پیاده روها و برطرف موانع پایانه های اتوبوس و تاکسی برای تردد راحت تر معلولین شد.

حذف موانع فلزی پیاده رو برای تردد راحت تر معلولین

محسن پورسیدآقایی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام ابلاغ بخشنامه ای در خصوص حذف موانع فلزی پیاده روها، موانع پایانه های اتوبوس و تاکسی و بهسازی ایستگاه های BRT گفت: با توجه به برگزاری هجدهمین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین و همچنین در پیش رو بودن 12 آذر روز جهانی معلولین از شهرداران مناطق 22 گانه درخواست شد که نسبت به مناسب سازی فضاهای حمل و نقل شهری برای معلولین اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه بر این اساس حذف موانع فلزی در پیاده روها و گذرگاه ها که امکان تردد معلولین ویلچری را سخت و غیر ممکن می نماید، لازم است، گفت: در بعضی از پایانه های اتوبوس و تاکسی در سطح منطقه، سازه سرپناه با موانع دیگری مانع از عبور فرد معلول بر روی سکو می گردد که می بایست این مسئله حل گردد.

پورسیدآقایی اضافه کرد: بهسازی ایستگاه های BRT نیز در دستور کار واقع شده است و این در حالیست که از شهرداران مناطق درخواست شده است که گزارش کامل اقدامات اجرا شده را به همراه عکس، فیلم و آدرس مربوطه در اختیار معاونت حمل و نقل قرار دهند تا به صورت مستند در جریان روند به سازی باشیم.

وی با بیان اینکه این تصمیمات محصول جلسه ستاد مناسب سازی فضای شهری برای معلولین است، گفت: این جلسه با حضور زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر و نمایندگان سازمان های حامی معلولین برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 556

به "حذف موانع فلزی پیاده رو برای تردد راحت تر معلولین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف موانع فلزی پیاده رو برای تردد راحت تر معلولین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید