خبرنگاران 60 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خلخال احداث شد

به گزارش اخذ ویزا، اردبیل - خبرنگاران - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال از ادامه یاری های حمایتی در احداث و خرید مسکن شهری و روستایی به مددجویان اطلاع داد و گفت: از سال 1396 تا به امروز 60 واحد مسکونی مددجویی احداث و تحویل مددجویان زیرپوشش این شهرستان شده است.

خبرنگاران 60 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خلخال احداث شد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، مقیم صبحی روز شنبه به خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: امسال نیز تا به امروز 25 مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحویل شده است.

وی ارزش ریالی هرکدام از جهیزیه های اهدا شده به مددجویان زیرپوشش را 360 میلیون ریال ذکر کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال توزیع لوازم خانگی در بین13 خانواده محروم، ادامه اجرای طرح یاری های مومنانه، توزیع بسته های غذایی، بهداشتی و معیشتی و سبد کالاهای اساسی در بین خانواده های نیازمند، راه اندازی کارگاه های مهارت آموزی و اشتغالزایی را از جمله اقدامات کمیته امداد امام (ره) خلخال در امسال اظهار داشت که در مناطق محروم روستایی شهرستان انجام شده است.

وی از ادامه یاری های مومنانه در شهرستان خلخال در حوزه های آموزشی اطلاع داد و اعلام کرد: برای فراهم کردن امکان ادامه تحصیل دانش آموزان بی بضاعت در امسال 14 دستگاه تبلت به ارزش 400 میلیون ریال از سوی این کمیته و با یاری اقتصادی خیرین تهیه و در بین دانش آموزان توزیع شده است.

صبحی گفت: 50 دستگاه بخاری گازسوز از شروع فصل سرما در این منطقه تهیه و تحویل مددجویان نیازمند زیرپوشش شده است.

در حال حاضر پنج هزار و 600 خانواده در شهرستان خلخال تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1478

به "خبرنگاران 60 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خلخال احداث شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 60 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خلخال احداث شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید