رسپینا از ارائه اینترنت اختصاصی به موسسات آموزشی و مدارس با شرایط ویژه اطلاع داد

به گزارش اخذ ویزا، رسپینا در شرایط کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراکز و موسسات آموزشی به برگزاری کلاس های آنلاین و آموزش مجازی روی آورده اند، به منظور برطرف نیازهای این موسسات، از ارائه سرویس اینترنت اختصاصی خود با شرایط ویژه اطلاع داد.

رسپینا از ارائه اینترنت اختصاصی به موسسات آموزشی و مدارس با شرایط ویژه اطلاع داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، رسپینا در شرایط کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراکز و موسسات آموزشی به برگزاری کلاس های آنلاین و آموزش مجازی روی آورده اند، به منظور رفع نیازهای این موسسات، از ارائه سرویس اینترنت اختصاصی خود با شرایط ویژه اطلاع داد.

در این طرح، سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا با هزینه ای مقرون به صرفه و تخفیف تا 25% به مدارس و مراکز آموزشی ارائه خواهد شد. همچنین سرعت آپلود این سرویس ها کاملا باز و نامحدود خواهد بود و هیچ محدودیت ترافیک و حجم نیز وجود نخواهد داشت تا موسسات آموزشی هیچ دغدغه ای بابت ارتباط تصویری و برگزاری کلاس های آنلاین نداشته باشند.

رسپینا همچنین به منظور سهولت در برقراری ارتباط، راه چاره تلفن ثابت سازمانی خود با نام نکسفون را با تخفیف 50% به مدارس و مراکز آموزشی ارائه می نماید که علاوه بر نصب و راه اندازی رایگان، تعرفه تماس آن نیز تا 50٪ ارزان تر از تعرفه روش های سنتی است. این سرویس امکان دسترسی از منزل و یا همه نقاط کشور را نیز دارد و بسیاری از نیازمندی های موسسات آموزشی را رفع می نماید.

سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا، خدمتی است که امکان دسترسی مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب فراهم می سازد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه روز تضمین می گردد.

رسپینا هم اکنون با دارا بودن بیش از 460 پاپ سایت مجهز در سراسر کشور بیشترین پهنای باند اختصاصی اینترنت در ایران را به سازمان های متعدد خصوصی و دولتی ارائه می نماید و بیش از 80٪ بزرگترین سازمان های کشور خدمات ارتباطی خود را به دلیل پایداری و سرعت سرویس از رسپینا تهیه می نمایند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید و یا با شماره 02191070000 تماس حاصل فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1172

به "رسپینا از ارائه اینترنت اختصاصی به موسسات آموزشی و مدارس با شرایط ویژه اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسپینا از ارائه اینترنت اختصاصی به موسسات آموزشی و مدارس با شرایط ویژه اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید