خودرویی که از پراید جا ماند!

به گزارش اخذ ویزا، تهران (پانا) - در حالی که از ابتدای امسال تا به امروز قیمت مناسب ترین خودرو بازار یعنی پراید بیش از 23 درصد رشد داشته اما خودرو شاسی بلند جک S3 تنها چهار درصد رشد قیمت داشته و همچنان هم کارخانه آن در حال فروش اقساطی آن است.

خودرویی که از پراید جا ماند!

به گزارش تجارت نیوز، معمولا در بازار خودرو تقاضا برای خرید خودروهای چینی به مانند دیگر خودروها نیست و شاید به همین دلیل است که رشد قیمت برخی از این خودروها حتی به اندازه افزایش قیمت خودرو پراید نبوده است.

در حالی که از ابتدای امسال تا به امروز قیمت مناسب ترین خودرو بازار یعنی پراید بیش از 23 درصد رشد داشته اما خودرو شاسی بلند جک S3 تنها چهار درصد رشد قیمت داشته و همچنان هم کارخانه آن در حال فروش اقساطی آن است.

شرکت کرمان موتور از امروز 15 آبان فروش اقساطی جک s3 را به مدت 10 روز آغاز می کند که قیمت جک s3 مدل 1400 در این طرح 528 میلیون تومان اعلام شده است. قیمت همین خودرو در فروش اقساطی همین کارخانه در فروردین ماه امسال 509 میلیون تومان بود. در واقع طی هشت ماه اخیر قیمت این خودرو درب کارخانه معادل 19 میلیون تومان یعنی چهار درصد رشد داشته است. این قیمت تفاوت چندانی با قیمت بازار ندارد.

اما در همین دوره قیمت خودرو پراید 111 از 130 میلیون تومان به 160 میلیون تومان رسیده است. یعنی رشدی 30 میلیونی معادل 23 درصد در همین دوره هشت ماهه.

با وجود این هرچند به نظر می رسد از خودروهای چینی چندان در بازار استقبال نمی شود اما کرمان موتور شرایط اقساط را بار دیگر تکرار کرده تا شاید بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

در ابتدا متقاضیان مبلغ 300 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کنند.

باقی مبلغ طی مدت یک یا دو سال به صورت اقساط چهار و هشت مرحله ای (هر سه ماه یک چک) پرداخت خواهد شد. مبلغ چک سه ماهه در روش خرید اقساطی یک ساله برابر 58 میلیون و 90 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این رقم برای اقساط دوساله به 31 میلیون و 500 هزار تومان می رسد.

البته مبلغ قسط آخر در هر دو روش اندکی کمتر از مبالغ مذکور خواهد بود. سند خودرو نیز تا پایان این مدت در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

طبق اعلام کرمان موتور، موعد تحویل جک اس 3 در این طرح برابر 60 روز کاری بوده و اندازه یک درصد ماهیانه به عنوان جریمه تاخیر در تحویل خودرو در نظر گرفته شده است. تنها رنگ های موجود برای جک اس3 نیز سفید یا مشکی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2068

به "خودرویی که از پراید جا ماند!" امتیاز دهید

861 کاربر به "خودرویی که از پراید جا ماند!" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرویی که از پراید جا ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید