دستاوردها ویژه هفته دولت راهی آنتن صبا می گردد

به گزارش اخذ ویزا، تهران (پانا) - رادیو صبا در برنامه های مختلف زنده و تولیدی به گرامیداشت هفته دولت می پردازد.

دستاوردها ویژه هفته دولت راهی آنتن صبا می گردد

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیو در برنامه های مختلف زنده و تولیدی به گرامیداشت هفته دولت می پردازد.

این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ویژه برنامه دستاوردها را با شعار همرا با مردم ، همگام با دولت از دوم شهریور راهی آنتن می نماید. این ویژه برنامه با رویکرد آنالیز شرایط کشور در حوزه تکنولوژی و دستاوردهای دولت در این زمینه به تبادل نظر با کارشناسان، نمایندگان مجلس و نمایندگان ارگانهای مختلف جهت ارزیابی عملکرد دولتمردان می پردازد. این ویژه برنامه تا هشتم شهریور هر روز ساعت 14:30 به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای مریم خادم پور تقدیم مخاطبان می گردد.

مجله زنده صبحگاهی صبح صبا که با هدف اطلاع رسانی و شوخی با اخبار جامعه و دنیا راهی آنتن صبا می گردد، روز سه شنبه هشتم شهریور در آخرین روز هفته دولت با نگاهی طنز به گرامیداشت این هفته می پردازد و این چالش طنز را برای مخاطبان مطرح می نماید که دوست دارید یک هفته وزیر چی باشید تا چیکار کنید؟ این برنامه در هفته پیش رو از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهبد قناعت پشه تقدیم مخاطبان می گردد.

جنگ عصرگاهی عصر صبا که به بیان موضوعات اجتماعی و تحلیل اخبارو مسائل روز می پردازد در این هفته در بخش ها و آیتم های مختلف به گرامیداشت هفته دولت می پردازد. این برنامه هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای محمدرضا قلمبر همراه مخاطبان می گردد.

این شبکه رادیویی در هفته دولت از زبان آقای فرصت در جُنگ شهر فرنگ به بیان مسائل و موضوعات کارمندی و شوخی با کارمندان می پردازد.شهر فرنگ هر روز ساعت 10 صبح به تهیه کنندگی احسان زارع از رادیو صبا پخش می گردد.

هشتم شهریور روز شهادت شهید رجایی رادیو صبا ساعت 11 کتاب صوتی ماه هزار تکه (بر اساس زندگی شهید محمدعلی رجایی) را تقدیم مخاطبان می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2313

به "دستاوردها ویژه هفته دولت راهی آنتن صبا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردها ویژه هفته دولت راهی آنتن صبا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید