دکتر ابراهیم داروغه زاده کیست؟

به گزارش اخذ ویزا، دکتر ابراهیم داروغه زاده با حکم محمدمهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر انتخاب شد. ابراهیم داروغه زاده قبل از دبیری فیلم فجر در سمت معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی مشغول به کار بود.

دکتر ابراهیم داروغه زاده کیست؟

دکتر ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است که این جشنواره بین المللی 12 تا 22 بهمن 1396 در تهران برگزار خواهد شد. هیئت داوران این دوره از جشنواره شامل بهرام بدخشانی، کمال تبریزی، حسن خجسته، خسرو دهقان، رسول صدرعاملی، فرشته طائرپور و محمدرضا فروتن می باشند.

داروغه زاده قبل از دبیری جشنواره فیلم فجر در سمت معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی مشغول به کار بود.

حکم انتصاب به عنوان دبیر جشنواره فجر

دکتر ابراهیم داروغه زاده با حکم محمدمهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر انتخاب شد که متن حکم ازاین قرار است:

جناب آقای دکتر ابراهیم داروغه زاده

باسلام

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمندتان در مدیریت رویدادهای فرهنگی و جشنواره ها به موجب این حکم به دبیری جشنواره ملی فیلم فجر منصوب می شوید.

جشنواره فیلم فجر مهم ترین رویداد حرفه ای سینمای ایران و برگزاری هم زمان آن با دهه مبارک فجر با پیشینه ای به قدمت انقلاب اسلامی ارزش و اهمیت آن را دوچندان می کند.

انتظار دارد با همکاری مؤثر شورای سیاست گذاری نسبت به ایفای سهم از برنامه جامع سینمای ایران در کشف و معرفی استعدادهای درخشان در کنار بهره گیری و قدرشناسی از تجارب به بار نشسته صاحبان تجربه و علم این هنر بی بدیل، پیروز باشید.

انتظار مردم هنردوست، همراهان همیشگی سینما و خانواده عظیم سینمای ایران برگزاری رویدادی حرفه ای، باشکوه، پرنشاط و فراگیر در شأن سینمای ایران اسلامی است که ان شاءالله شاهد آن خواهیم بود.

حضور در برنامه دورهمی

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره ملی فیلم فجر در پنج شنبه 19 بهمن ماه 1396 در برنامه دورهمی حضور یافت و با مهران مدیری در خصوص جشنواره فیلم فجر به مصاحبه پرداخت.

مجله خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1420

به "دکتر ابراهیم داروغه زاده کیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "دکتر ابراهیم داروغه زاده کیست؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر ابراهیم داروغه زاده کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید