دستاورد پویش هم نفس با سیستان و بلوچستان در اولین مرحله

به گزارش اخذ ویزا، پویش هم نفس با سیستان و بلوچستان گزارش اولین مرحله از کمک های خود به این استان برای مقابله با موج پنجم شیوع کرونا را منتشر کرد.

دستاورد پویش هم نفس با سیستان و بلوچستان در اولین مرحله

به گزارش پایگاه خبری اتاق بازرگانی ایران، تهیه و توزیع 100 هزار ماسک سه لایه با همکاری جمعیت هلال احمر در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان که بیشترین میزان شیوع را دارد، اهداء دو هزار ماسک سه لایه از سوی کارکنان اتاق ایران و توزیع در شهرستان زابل، تهیه و توزیع 20 دستگاه اکسیژن ساز، اهداء 24 عدد سیلندر اکسیژن 40 کیلویی، مشارکت در خرید دستگاه اکسیژن ساز به یاد همکاران مرحوم اتاق زاهدان و تهیه و توزیع 5 دستگاه کولر آبی مجموع کمک های جمع آوری شده این پویش هستند.

پویش هم نفس با سیستان و بلوچستان به همت جامعه نیکوکاری ابرار و برای کمک به هم وطنان استان سیستان و بلوچستان برای عبور از موج پنجم همه گیری کرونا به راه افتاده است.

بعد از آغاز موج پنجم کرونا، جامعه نیکوکاری ابرار، وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در فراخوانی از مردم و فعالان اقتصادی درخواست کرد برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان برای عبور از این موج به پویش هم نفس با سیستان و بلوچستان بپیوندند.

هدف از راه اندازی این پویش تامین امکانات بهداشتی همچون ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و … است که بر اساس استعلام جامعه نیکوکاری ابرار از دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان و سازمان هلال احمر، در این استان نیاز جدی به آنها وجود دارد.

این پویش تا سرانجام موج پنجم همه گیری کرونا در استان سیستان و بلوچستان، ادامه دارد.

علاقه مندان برای پیوستن به این پویش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0110712344008 و یا شماره کارت 6037991899703221 به نام جامعه نیکوکاری ابرار نزد بانک ملی واریز کنند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1950

به "دستاورد پویش هم نفس با سیستان و بلوچستان در اولین مرحله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد پویش هم نفس با سیستان و بلوچستان در اولین مرحله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید