دستگیری عامل ربایش نوجوان 15 ساله خاشی پس از 4 ماه فرار

به گزارش اخذ ویزا، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر عامل ربایش نوجوان 15 ساله خاشی پس از 4 ماه فرار به دام افتاد.

دستگیری عامل ربایش نوجوان 15 ساله خاشی پس از 4 ماه فرار

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایران آنلاین، سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت : در تیرماه سال 99 پسری 15 ساله در یکی از محلات شهرستان خاش توسط فردی ناشناس ربوده و به مکانی نا معلوم منتقل می شود.

وی اضافه نمود: بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به پرونده شده و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری این آدم ربا و آزاد سازی این نوجوان آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان شرح داد: با بررسی های اجرا شده تعیین شد عامل این آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی ، اقدام به ربایش این نوجوان کرده است.

سردار طاهری گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی استان و اقدامات تخصصی اجرا شده آدم ربا که مجبور به آزاد سازی این نوجوان کرده ، پس از 4 ماه فرار از دست ماموران روز گذشته در عملیات پلیس شهرستان ایرانشهر در مخفیگاهش در کوه های بزمان این شهرستان دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه فرد آدم ربا به مراجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1281

به "دستگیری عامل ربایش نوجوان 15 ساله خاشی پس از 4 ماه فرار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عامل ربایش نوجوان 15 ساله خاشی پس از 4 ماه فرار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید