دو طلا و یک نقره برای پاروزنان ایران در آسیا

به گزارش اخذ ویزا، روز نخست فینال های مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا با کسب 2 مدال طلا و یک نقره برای پاروزنان ایران همراه بود.

دو طلا و یک نقره برای پاروزنان ایران در آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه این رقابت ها، فینال مواد تکنفره و دونفره مردان و چهارنفره بانوان انجام شد که نمایندگان ایران در هر 3 ماده روی سکو رفتند.

در روئینگ تکنفره مردان رضا قهرمانی در رقابت با نمایندگان چین، هنگ کنگ، کره، هند و ژاپن با زمان 7:16.314 دقیقه کارش را تمام کرد و بر قله آسیا ایستاد. در این رقابت نمایندگان هنگ کنگ و چین دوم و سوم شدند.

در روئینگ دونفره مردان میلاد الهوردیان و شیرزاد قادری با حریفانی از ژاپن، چین، ازبکستان، هند و هنگ کنگ رو به رو شدند و با زمان 6:44.549 دقیقه مدال طلا کسب کردند. در این ماده نمایندگان ژاپن نقره و پاروزنان هنگ کنگ برنز گرفتند.

در روئینگ چهارنفره بانوان تیم ایران با ترکیب اسراء جوانمردی، کیمیا زارعی، فروغ آقابالازاده و هانیه بیداد با رقبایی از ژاپن، کره، چین، تایلند و هنگ کنگ مسابقه دادند و با زمان 6:48.938 دقیقه بر سکوی دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 678

به "دو طلا و یک نقره برای پاروزنان ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو طلا و یک نقره برای پاروزنان ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید