راهکارهای جبران کسری بودجه اجرایی شده است

به گزارش اخذ ویزا، رئیس سازمان برنامه وبودجه از صرفه جویی 20 درصدی و همچنین فروش اوراق و اسناد خزانه که عمدتاً ناشی از مسائل ایجاد شده در بحث فروش نفت است به عنوان دو راه حل برای جبران کسری بودجه سال جاری اطلاع داد.

راهکارهای جبران کسری بودجه اجرایی شده است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه وبودجه از صرفه جویی 20 درصدی و همچنین فروش اوراق و اسناد خزانه که عمدتاً ناشی از مسائل ایجاد شده در بحث فروش نفت است به عنوان دو راه حل برای جبران کسری بودجه سال جاری اطلاع داد.

وی با اشاره به تدابیر دولت برای جبران کسری بودجه سال جاری گفت: احتمال عدم تحقق منابع اقتصادی بودجه عمدتاً ناشی از مسائل ایجاد شده در بحث فروش نفت است، برای جبران آن دو روش را در پیش گرفته ایم.

رئیس سازمان برنامه وبودجه توضیح داد: ابتدا موضوع اعتباراتی که غیر اعتبارات پرسنلی و حقوق و مزایاست و ما آن را به شکل کامل پرداخت خواهیم کرد و حتی در پاره ای از موارد هم مجبوریم بیش از صد در صد بپردازیم و در موارد باقی مانده هم کوشش داریم تا بتوانیم 20 درصد صرفه جویی کنیم.

نوبخت تأکید کرد: همچنین اگر بار دیگر احتیاج به منابع جدیدی برای تأمین بودجه مورد احتیاج داشته باشیم، می توانیم از فروش اوراق و اسناد خزانه استفاده کنیم.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1116

به "راهکارهای جبران کسری بودجه اجرایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای جبران کسری بودجه اجرایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید