رتبه نخست جایزه معمار 1400 به طرح مدرسه ای در سیستان و بلوچستان تعلق گرفت

به گزارش اخذ ویزا، تهران (پانا) - یکصدمین مدرسه ابتدایی پویش ایران من با طراحی آرش علی آبادی که مهر ماه سال گذشته در روستای سیدبار جدگال بخش پلان استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده، پیروز به کسب رتبه نخست جایزه معمار 1400 در بخش عمومی شد.

رتبه نخست جایزه معمار 1400 به طرح مدرسه ای در سیستان و بلوچستان تعلق گرفت

یکصدمین مدرسه ابتدایی پویش ایران من که در روستای سیدبار جدگال بخش پلان استان سیستان و بلوچستان ساخته شده بود در مهرماه 1399 و همزمان با شروع سال تحصیلی با حضور دانش آموزان این روستا به بهره برداری رسید.

این پروژه با طراحی آرش علی آبادی و با رویکرد توسعه درون زا و نگاه چند کاربردی به فضای کالبدی مدرسه از سال 1396شروع و بعد از طی مراحل پژوهشی و آنالیز های محلی، مرحله اجرایی آن در روستای سیدبار جدگال از بخش پلان چابهار با چهار کلاس درس، کتابخانه و کارگاه مخصوص سوزن دوزی اجرا و به بهره برداری رسید.

جایزه سالا نه معمار از سال 1380 به صورت سالیانه از سوی مجله معمار و با هدف اشاعه اندیشه و هنر معماری، شهرسازى، ساخت و صنعت برگزار می گردد و تمام پروژه های ساخته شده به صورت جداگانه در چهار گروه مورد ارزیابی قرار می گیرند. مراسم نهایی جایزه معمار 1400، روز آدینه 16 مهرماه سال جاری برگزار گردید.

پویش مدرسه سازی ایران من از سال 1393با همت جمع بزرگی از کارآفرینان و فعالان مالی با هدف ساخت 100مدرسه ابتدایی در استان های کمتر برخوردار کشور شروع به کار کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2034

به "رتبه نخست جایزه معمار 1400 به طرح مدرسه ای در سیستان و بلوچستان تعلق گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه نخست جایزه معمار 1400 به طرح مدرسه ای در سیستان و بلوچستان تعلق گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید