روحانی: باید خود را برای زندگی با این ویروس آماده کنیم ، اصل اول برای ما سلامت مردم است

به گزارش اخذ ویزا، رئیس جمهور گفت: ویروس کرونا در جامعه است ولی شرایط را باید قابل تحمل کنیم. ما باید خود را برای زندگی با این ویروس آماده کنیم تا درمان یا واکسن آن تهیه گردد.

روحانی: باید خود را برای زندگی با این ویروس آماده کنیم ، اصل اول برای ما سلامت مردم است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیئت دولت ضمن قدردانی از مردم که در این ایام به هشدار های مسولان بهداشتی توجه کردند و همچنین گروهی که برای زندگی مردم و تامین مایحتاج عمومی مردم کوشش کردند، گفت: اصل اول در کشور ما سلامت مردم است و باید از کوشش های وزارت بهداشت و درمان و همه سربازان مقدم این خط یعنی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی تقدیر و تشکر کرد و هم باید از آن ها حمایت کنیم.

رئیس جمهور گفت: دولت با همه توان حامی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی خواهد بود و باید نیازمندی هاو تجهیزات آن ها چه در داخل و یا خارج تامین گردد و ما این حمایت صددرصد را در بخش درمان داریم.

وی تاکید نمود: ما به وسیله ویدئوکنفرانس با حدود سی نفر از متخصصین و پزشکان عالی رتبه در بخش های مختلف عفونی کشور و دیگر بخش های پزشکی که با ویروس کرونا مرتبط می گردد جلسه ای داشتیم که نظرات بسیار به هم نزدیک بود.

روحانی با اشاره به تصمیماتی که در ستاد مبارزه با کرونا برای سلامت مردم گرفته شده، گفت: تصمیماتی که درباره مقابله کرونا گرفته شد با اکثریت آرا بود.

وی اضافه نمود: این سوال وجود دارد که آیا از نقطه پیک و اوج درباره کرونا عبور کردیم و به سمت شرایط بهتر حرکت کردیم، پاسخ این است که بر اساس گفته دوستانی که صحبت کردند در بعضی استان ها از نقطه پیک و اوج عبور کردیم، اما در بعضی استان ها هنوز نمی توانیم با اطمینان صحبت کنیم و باید منتظر انتها تعطیلات نوروز باشیم تا بتوانیم با اطمینان در این باره صحبت کنیم.

روحانی توضیح داد: در کنار این همه سختی و رنج یک وحدت و انسجام ایجاد شد و نباید بگذاریم این همدلی و وحدت از بین برود. ما امروز یک سرمایه اجتماعی پیدا کردیم و این سرمایه اجتماعی به نفع همه است و باید همه کوشش کنیم این سرمایه اجتماعی حفظ گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 895

به "روحانی: باید خود را برای زندگی با این ویروس آماده کنیم ، اصل اول برای ما سلامت مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: باید خود را برای زندگی با این ویروس آماده کنیم ، اصل اول برای ما سلامت مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید