صالحی صدور مجوز مصرف واکسن کووبرکت را تبریک گفت

به گزارش اخذ ویزا، رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی موفقیت دانشمندان و پژوهشگران کشور در عرصه فراوری اقلام و تجهیزات مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا و بعلاوه صدور مجوز مصرف واکسن کووبرکت را تبریک گفت.

صالحی صدور مجوز مصرف واکسن کووبرکت را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با صدور پیغامی موفقیت پژوهشگران و دانشمندان ایرانی در فراوری واکسن مقابله با ویروس کرونا را تبریک گفت.

متن این پیغام به توضیح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَالَّذینَ جاهدوا فینا لَنَهدیَنَّهُم سُبُلَنا وَ اِنَّ اللهَ لَمَعَ المُحسِنین

با کمال بهجت و مسرت، اطلاع یافتم که در پرتو الطاف و عنایات خداوندی و به یُمن مجاهدت مستمر و شبانه روزی جمعی از دانشمندان و پژوهشگران پرتوان ایران اسلامی توفیقات چشمگیری در عرصه فراوری اقلام و تجهیزات مورد احتیاج جهت مقابله با ویروس کرونا حاصل شده و اجازه مصرف واکسن ایرانی کووایران برکت هم صادر شده است.

در این پیغام آمده است: در حال حاضر که کوشش های دست اندرکاران این اقدام خطیر به میمنت و مبارکی به ثمر نشسته است و ایران اسلامی به اسم یکی از کشورهای صاحب نام در حال توسعه، شانه به شانه کشورهای پیشرفته در این راه قدم نهاده و با استفاده از روش های مختلف و همزمان با رعایت دقیق قواعد و ضوابط علمی و پژوهشی در این میدان پیروزمندانه ظاهر شده است؛ شایسته است تا به شکرانه این نعمت عظیم و به منظور تعظیم و تکریم مجاهدت های همه عزیزان فعال در این عرصه، جشنی ملی و مردمی بر پا نماییم و ناز بر فلک و حکم بر ستاره کنیم.

صالحی در این پیغام خاطرنشان نموده است: بدون تردید این دستاوردهای نوین در حوزه علوم و فنون پزشکی، جلوه ای دیگر از حرکت پیروزمندانه جوانان این مرز و بوم در جهت خود اتکایی و بیانگر عزم جزم آینده سازان ایران اسلامی برای شتاب بخشیدن به فرایند پیشرفت و توسعه ملی است. اینجانب پیشانی ستایش و سپاس به درگاه یگانه هستی بخش می سایم و بر خود وظیفه می دانم تا مراتب تبریک و تقدیر خود را به پیشگاه یکایک عزیزان و دست اندرکاران این اقدام مبارک ابلاغ کنم.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پیغام مزبور اسم نموده است: بعلاوه دستیابی به این توفیق عظیم را به آحاد ملت نجیب و شکیبا ایران شادباش می گویم و امیدوارم حضرت حق (جلَّ و علا) بیش از پیش برکات و رحمت خویش را بر جوامع انسانی و اسلامی خاصه جامعه سربلند ایرانی نازل فرماید و بر صحت و عزت مردمان تمدن ساز این سامان بیفزاید. بمنه و کرمه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1925

به "صالحی صدور مجوز مصرف واکسن کووبرکت را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی صدور مجوز مصرف واکسن کووبرکت را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید