رونمایی از خودروی برقی برای خدمت به بیماران بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش اخذ ویزا، مراسم رونمایی از خودروی برقی برای خدمت به بیماران بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار گردید.

رونمایی از خودروی برقی برای خدمت به بیماران بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، مراسم رونمایی از خودروی برقی برای خدمت به بیماران بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور امیرسعید کریمی، رئیس بیمارستان بوعلی، اسماعیل نوارباف، معاون توسعه و منابع بیمارستان، فرزانه محمدیان، مترون بیمارستان و تعدادی از رؤسا و مسئولان برگزار گردید و این خودرو به ناوگان حمل و نقل بیمارستان اضافه شد.

در مراسم افتتاحیه این خودرو، امیرسعید کریمی، رئیس بیمارستان بوعلی با بیان اینکه تا امروز کمبود وجود این خودرو در این مرکز شدیداً احساس می شد، گفت: به علت وسعت زیاد این مرکز درمانی و تکریم ارباب رجوع، با یاری خیران و نیکوکاران، یک دستگاه خوردو برقی نفربر خریداری شد و امیدواریم از امروز برای خدمت رسانی به مراجعان به کار گرفته گردد.

اسماعیل نوارباف، معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی برقی بیان نمود: این مرکز درمانی در حدود 6 هکتار بوده و ساختمان های آن در سطح بیمارستان پراکنده است و دسترسی به ساختمان های آن برای بعضی از بیماران و مراجعان سخت بود که با پیشنهاد و همت رئیس بیمارستان بوعلی، مسائل قانونی خودرو مرتفع و به جهت آسان تر کردن دسترسی بیماران راه اندازی شد.

لازم به ذکر است، این خودرو ظرفیت حمل 8 نفر را دارد و هر پنج دقیقه یک بار در محوطه بیمارستان تردد می نماید.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1228

به "رونمایی از خودروی برقی برای خدمت به بیماران بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خودروی برقی برای خدمت به بیماران بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید