رونمایی میان رده های کریسمسی

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: سال نوی میلادی شروع شده و حالا دیگر در میان بسیاری از بازارهای دنیا باید سراغ محصولاتی را گرفت که به زودی به جدیدترین مدل های تکنولوژی مجهز هستند.

رونمایی میان رده های کریسمسی

به گزارش خبرنگاران، بدون شک بازار محصولات موبایل یکی از جذاب ترین ویترین ها برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی است که حالا با آغاز سال 2020 میلادی به تدریج استفاده از نسل 5G در بین شرکت های سازنده همه گیر خواهد شد.در ادامه با دو مدل از گوشی های میان رده آشنا می شویم که اخیرا معرفی گردیده و قیمت های ارزانی هم نسبت به میان رده های دیگر در بازار دارند.

گلکسی A10 سامسونگ

گوشی گلکسی A10 سامسونگ یکی از گوشی های میان رده این شرکت است که به نظر می رسد در سکوت رونمایی شده است.این دیوایس به یک نمایشگر 7/ 5 اینچی از نوع Infinity-V مجهز است و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در داخل بریدگی بالای نمایشگر آن واقع شده است. این نمایشگر یک پنل LCD با وضوح +720p و لبه های گرد است. روی قاب پشتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی با همراهی سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی واقع شده است. گلکسی A10 از یک پردازنده 8 هسته ای قدرت می گیرد. این گوشی با یک رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی وارد بازار می گردد.همچنین حافظه داخلی آن 128 گیگابایتی است که می تواند به وسیله یک کارت میکرو اس دی، تا 512 گیگابایت ارتقا پیدا کند. کارت حافظه به صورت مستقل برای کارت های میکرو اس دی در نظر گرفته شده است؛ بنابراین شما می توانید به صورت کامل از عملکرد دو سیم کارته دستگاه بهره مند شوید.یک جک 5/ 3 میلی متری هدفون در قسمت بالایی گوشی واقع شده است و یک دریافت کننده رادیو FM نیز در آنجا به چشم می خورد. این گوشی از یک باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد؛ قیمت گلکسی A10 سامسونگ نیز هنوز تعیین نیست اما تخمین زده می گردد که این دیوایس با قیمتی در حدود 100 یورو در بازار عرضه خواهد شد.

اوپو A8

اوپو در کنار معرفی گوشی A19، از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید دیگر با نام اوپو ای 8 (Oppo A8) در چین رونمایی کرد. Oppo A8 یک گوشی نسبتا ارزان قیمت است که به نمایشگری با نسبت تصویر کشیده، باتری با ظرفیت بالا و حافظه داخلی عالی مجهز شده است. این گوشی هوشمند در چین با قیمت 1199 یوآن (حدود 170 دلار) عرضه خواهد شد. بدنه Oppo A8 از پلی کربنات ساخته شده است و مجهز به یک نمایشگر 5/ 6 اینچ از نوع IPS LCD است که دارای بریدگی یا به اصطلاح ناچ قطره ای شکل است. این نمایشگر از وضوح 720 در 1600 پیکسل پشتیبانی می نماید. فیلتر محافظت از چشم برای کاهش نور مضر آبی نیز در نمایشگر گوشی ارزان قیمت اوپو به کار رفته است. طبق اعلام شرکت سازنده، Oppo A8 دارای نسبت صفحه به بدنه 89 درصد است.تراشه Helio P35 با پردازنده هشت هسته ای Cortex-A53 قلب تپنده اوپو ای 8 را تشکیل می دهد. 4 گیگابایت حافظه رم این تراشه را همراهی می نماید. اوپو تصمیم گرفته است از 128 گیگابایت حافظه داخلی در محصول جدید خود استفاده کند که با توجه به رده قیمتی آن عالی است. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی نیز وجود دارد.اوپو همچنین اخیرا از A19 با دوربین چهارگانه نیز رونمایی کرد. این گوشی با دوربین چهارگانه، نمایشگر 6.4 اینچی امولد و تعیینات سخت افزاری مناسب در چین معرفی گردید. در مقایسه با گوشی اوپو A8، اوپو ای 19 با برخورداری از صفحه نمایش فول اچ دی پلاس، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، دوربین عقب چهارگانه و تکنولوژی شارژ سریع، گوشی رده بالاتری محسوب می گردد. گوشی اوپو A19 دارای ضخامت 9/ 7 میلی متر و وزن 172 گرم است و از باتری 4025 میلی آمپرساعتی بهره می برد. این گوشی به نمایشگر 4/ 6 اینچی Emoled با وضوح فول اچ دی پلاس یا 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 مجهز شده است. این صفحه نمایش از ویژگی هایی مانند حالت محافظت از چشم، DC dimming 2.0 و نسل سوم حسگر اثر انگشت درون صفحه ای برخوردار بوده و 7/ 90 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. تراشه مدیاتک هلیو پی 70 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در دل گوشی قرار گرفته و امکان افزایش حافظه ذخیره سازی به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو اس دی وجود دارد. باتری او پو ای 19 از تکنولوژی شارژ سریع بهره می برد و این شرکت ادعا می نماید در مدت 30 دقیقه، 50 درصد ظرفیت باتری با شارژر 30 واتی شارژ می گردد. ناچ قرار گرفته در بالای صفحه نمایش، میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است و در قاب پشتی نیز دوربین چهارگانه شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه 119 درجه، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان می گردد. این ساختار دوربین از ویژگی هایی مانند فیلمبرداری با لرزشگیر، عکس های پرتره خوب در شب و قابلیت هوش مصنوعی برخوردار است. این گوشی اکنون با قیمت 1999 یوآن معادل حدود 285 دلار در بازار چین پیش فروش می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 699

به "رونمایی میان رده های کریسمسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی میان رده های کریسمسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید