سفر امروز معاون وزیر خارجه آمریکا به لبنان

به گزارش اخذ ویزا، وزارت خارجه آمریکا از سفر معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه این کشور به لبنان، طی امروز (سه شنبه) اطلاع داد.

سفر امروز معاون وزیر خارجه آمریکا به لبنان

به نقل از الحره، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام نمود که دیوید هیل، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا امروز و در سفری سه روزه به لبنان می رود.

طبق این بیانیه، این سفر تا 15 آوریل ادامه خواهد داشت و هیل در جریان آن با رهبران و مقامات لبنان ملاقات و گفت وگو می نماید.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که هیل در جریان ملاقات با مقامات لبنان به نگرانی های واشنگتن نسبت به وخامت اوضاع اجتماعی و اقتصادی در تمامی مناطق لبنان اشاره خواهد نمود.

این مقام آمریکایی همچنین به بن بست سیاسی در لبنان که منجر به بدتر شدن اوضاع شده است، می پردازد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام نمود که هیل مقامات و رهبران احزاب لبنان را تحت فشار قرار خواهد داد تا با یکدیگر ملاقات نموده و یک دولت توانمند و قادر به انجام اصلاحات اقتصادی و اداری تشکیل دهند.

حریری ماه اکتبر پس از استعفای دولت حسان دیاب در پی انفجار بندر بیروت که 200 کشته و خسارات اقتصادی گسترده ای در این شهر بر جای گذاشت، مامور تشکیل کابینه شد.

آخرین نشست حریری و عون هیچ نتیجه چشمگیری در پی نداشت. اختلاف نظرها میان دو طرف بر سر تشکیل کابینه ماه هاست ادامه دارد و همین امر امیدها به تغییر فرایند فروپاشی اقتصادی و بحران وخیم اقتصادی این کشور نابود می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1778

به "سفر امروز معاون وزیر خارجه آمریکا به لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر امروز معاون وزیر خارجه آمریکا به لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید