سند همکاری فدراسیون کشتی و شهرداری مشهد امضا شد

به گزارش اخذ ویزا، سند همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد در حضور شهردار و رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی به امضا رسید.

سند همکاری فدراسیون کشتی و شهرداری مشهد امضا شد

به گزارش خبرنگاران، بعد از رونمایی از سند راهبردی توسعه کشتی با حضور علی نژاد معاون وزیر ورزش، در حالی که شهردار مشهد و مسعود ریاضی رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی نیز در جلسه حضور داشتند، علیرضا دبیر گفت: تجربه 11 ساله در کار شهری دارم. کار کردن در شهر واقعاً سخت است.

وی اضافه کرد: مشهد قهرمان المپیک و دنیا داشته امیر و رسول خادم، زینل نیا و خدایی قهرمانان بزرگی بودند، اما امروز مشهد ملی پوش ندارد. در سه سال آینده اتفاقاتی می افتد. کاری که دکتر کلایی برای کشتی انجام داد، ثمره اش در آینده دیده می گردد.

در ادامه محمدرضا کلایی شهردار مشهد گفت: این سند راهبردی کشتی خیلی عملیاتی است و کسی که این سند را سفارش داده معین است که دنبال کار است. ان شاءالله که اجرایی گردد. البته ماده چهار که مربوط به اهداف کمی و زیرساختی است را دبیر زودتر شروع نموده است.

وی ادامه داد: قرار است در نقاطی که می گردد استعدادیابی گردد، این کار را انجام دهیم. در نقاط کم برخوردار در مشهد کار بیشتری انجام می گردد. جام سیدجعفر موسوی را داشتیم که امیدوارم در تقویم سالانه جا بیفتد که جام فاخری را برگزار کنیم. در لیگ برتر یک تجربه داشتیم که می خواهیم در هر دو بخش آزاد و فرنگی فعال تر شویم.

شهردار مشهد گفت: کار ما بیشتر زیرساختی است و مجموعاً امیدوارم در چند موضوع با رویکرد استعدادیابی و توجه به نوجوانان و برگزاری مسابقات و در موضوع تجهیز و زیرساخت ها کار کنیم. ما خیلی دنبال این هستیم که یک رویداد جدی را برگزار کنیم. المپیک اکو را داریم در پنج رشته که کشتی جزو آن است. نیمه دوم تابستان آینده به نظر می توانیم این رقابت ها را برگزار کنیم.

در ادامه علیرضا دبیر نیز مطرح نمود: قرار است پنج خانه کشتی ظرف سه ماه آماده گردد. فدراسیون 20 سال بابت توسعه کشتی در مشهد بهره بردار آن خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1642

به "سند همکاری فدراسیون کشتی و شهرداری مشهد امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند همکاری فدراسیون کشتی و شهرداری مشهد امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید