سیانور به مذاق کانادایی ها خوش آمد

به گزارش اخذ ویزا، وب سایت فیلم نت نیوز: در حالی که اکران عمومی فیلم سیانور با استقبال خوبی رو به رو شده است و مبلغ فروش فیلم به حدود 2 میلیارد و 350 میلیون تومان رسیده است، دومین نمایش ساینور در کانادا با استقبال خوب مخاطبان همراه شد.

سیانور به مذاق کانادایی ها خوش آمد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به نقل از مشاور رسانه ای پروژه؛ فیلم سینمایی سیانور آخرین ساخته بهروز شعیبی 4 دسامبر (14 آذر) در شهر ونکوور و در سالن بزرگ سنتنیال تیاتر نمایش داده شد و با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.

قرار است در ادامه نمایش فیلم سیانور در کانادا این فیلم در روزهای 17 و 18 دسامبر در شهرهای تورنتو و پس از آن در مونترال و اتاوا به نمایش در آید .

نمایش فیلم سیانور در کانادا توسط شرکت آریا پرسیس به مدیریت اجرایی پژمان هادوی برگزار می گردد که پیش از این بسیاری از فیلم های سینمایی را همزمان با ایران در کانادا اکران نموده است و این نمایش ها با استقبال بسیار زیادی نیز همراه بوده است.

فیلم سینمایی سیانور به کارگردانی بهروز شعیبی، تهیه کنندگی محمود رضوی و با بازی بابک حمیدیان، مهدی هاشمی، هانیه توسلی و پدرام شریفی ساخته شده و اکران آن در سینماهای کشور از اواخر مهر شروع شده و با استقبال مخاطبان سینمای ایران روبرو شده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 452

به "سیانور به مذاق کانادایی ها خوش آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیانور به مذاق کانادایی ها خوش آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید