شرکت 14 هزار و 293 داوطلب همدانی در آزمون کارشناسی ارشد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/همدان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی سینا گفت: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 99 در 133 کدرشته، صبح روزهای پنجشنبه شانزدهم، آدینه هفدهم و شنبه هجدهم مردادماه، همزمان با سراسر کشور در استان همدان نیز برگزار می گردد.

شرکت 14 هزار و 293 داوطلب همدانی در آزمون کارشناسی ارشد

دکتر سیدمهدی مسبوق در رابطه با نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در استان همدان شرح داد: در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99، تعداد 14 هزار و 293 داوطلب شرکت نموده اند که از این تعداد، 6893 نفر خانم و 7400 نفر آقا هستند.

وی ادامه داد: داوطلبان در گروه های آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشکی در 133 کدرشته امتحانی و در حوزه های برگزاری آزمون شهرهای همدان، ملایر و نهاوند به رقابت می پردازند.

مسبوق در ادامه بیان نمود: 8775 داوطلب شهر همدان در چهار حوزه امتحانی دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش همدان، در این آزمون شرکت می نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا، وی اظهار داشت: باجه برطرف نقص کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از صبح روز سه شنبه 14 مرداد تا صبح روز شنبه 18 مرداد 99 در دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه ملایر فعال است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی سینا تأکید کرد: شروع آزمون، ساعت 8:00 صبح است بنابراین داوطلبان ضروری است حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند.

وی با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از تجمع در مقابل درب های ورودی، بیان نمود: از داوطلبان تقاضا می گردد حضور خود را به دقایق خاتمهی موکول ننمایند و از ساعت 6:30 تا 7:30 به حوزه های امتحانی مراجعه نمایند.

مسبوق اظهار داشت: داوطلبان ضروری است در هنگام ورود به جلسه آزمون، پرینت کارت ورود به جلسه و شناسنامه عکس دار یا کارت ملی معتبر به همراه داشته و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف، کتاب، یادداشت و جزوه جداً خوداری نمایند.

وی یادآور شد: نظر به اینکه سوالات رشته های امتحانی دوره کارشناسی ارشد به گونه ای طراحی شده که برای پاسخگویی به سوالات احتیاج به ماشین حساب نیست بنابراین از ورود داوطلبانی که ماشین حساب از هر نوع، برای شرکت در جلسه آزمون به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

مسبوق در خاتمه شرح داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی بدون فیلتر و استفاده صحیح از آن به صورتی که از بالای بینی تا زیر چانه را بپوشاند، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا خاتمه برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است ضمن اینکه تمامی حوزه های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون به طور کامل ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1160

به "شرکت 14 هزار و 293 داوطلب همدانی در آزمون کارشناسی ارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت 14 هزار و 293 داوطلب همدانی در آزمون کارشناسی ارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید