طالبان هرگز قادر به حکومت بر افغانستان نخواهد بود

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران به نقل از افق نیوز، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری افغانستان در پیامی که در صفحه توییترش منتشر کرد اسم داشت که طالبان هرگز قادر به در دست گرفتن دولت و حکومت در افغانستان نیست.

طالبان هرگز قادر به حکومت بر افغانستان نخواهد بود

امرالله صالح بعلاوه نوشته است که درخواست مردم از گوشه و کنار کشور برای فرستادن نیروهای امنیتی به ویژه کماندوها، نشان دهنده حاکمیت قانون و توانمندی نهادهای دولتی است.

صالح بعلاوه با اشاره به پدید آمدن فرصتی بزرگ و تاریخی جهت شکل گیری وحدت در میان اقوام افغانستان گفته است که مردم جناح بندی را نمی پذیرند.

طالبان در هفته های اخیر و در پی خروج ادعایی نظامیان آمریکا و ناتو از خاک افغانستان، بر دامنه حملات خود افزوده است که در نتیجه آن، دهها ولسوالی به دست این گروه افتاده است. نیروهای دولتی افغانستان البته توانسته اند چندین ولسوالی را از طالبان پس بگیرند.

به گزارش خبرنگاران، از یک طرف دور نو مذاکرات بین الافغانی در دوحه مرکز قطر ادامه دارد و از طرف دیگر درگیری گروه طالبان با نیروهای امنیتی در سراسر افغانستان افزایش یافته است.

این در حالیست که با شروع خروج اشغالگران خارجی به سرکردگی تروریست های آمریکایی از افغانستان، واشنگتن در کوشش است تا از افزایش ناامنی در این کشور به اسم بهانه ای برای سوءاستفاده بهره برداری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1917

به "طالبان هرگز قادر به حکومت بر افغانستان نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبان هرگز قادر به حکومت بر افغانستان نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید