طرز تهیه قهوه گلاسه عالی در خانه

به گزارش اخذ ویزا، اگر اهل قهوه باشید اصلاً بعید نیست. چون با آن دسر ها و نوشیدنی های مختلفی میشود تهیه کرد. علاوه بر قهوه سرد از قهوه فوری و نسکافه خنک هم میتوان برای تهیه قهوه گلاسه استفاده کرد.

طرز تهیه قهوه گلاسه عالی در خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مجله کوروش

مواد لازم برای دو لیوان

شیر: 2 لیوان

پودر نسکافه: 2 قاشق غذاخوری

شکر: 2 قاشق غذاخوری

سس شکلات: به مقدار دلخواه

سس کارامل: به مقدار دلخواه

بستنی قهوه: 2 اسکوپ یا بیشتر

خامه قنادی: به مقدار دلخوا

طرز تهیه

مواد تشکیل دهنده قهوه گلاسه به جز قهوه اسپرسو می تواند نوشیدنی مورد علاقه شما از اسپرسو گرفته تا نسپرسو، کاپوچینو و قهوه فرانسه، قهوه سرد دم یا کلد برو و … باشد اما در این دستور از پودر نسکافه استفاده می کنیم. شما می توانید از هر قهوه ای که دوست دارید بهره ببرید. ابتدا در یک شیرجوش پودر نسکافه، شیر و شکر را بریزید و روی شعله ملایم گاز بگذارید. وقتی این ترکیب آغاز به قل زدن کرد گاز را خاموش کنید و صبر کند تا کاملا خنک گردد. وقتی خنک شد آن را در یخچال بگذارد تا سرد گردد.

دو لیوان بلند یا جام را انتخاب کنید و روی دیواره های آن ها با سس شکلات و سس کارامل بریزید. در هر لیوان به اندازه مساوی مقداری نیمی از نوشیدنی نسکافه و شیر که آماده نموده بودید بریزید و در هر کدام یک اسکوپ بستنی وانیلی بگذارید. نیمی دیگر از نوشیدنی نسکافه را به اندازه مساوی روی بستنی بریزید و روی آن را با خامه فرم گرفته قنادی و شکلات رنده شده تزیین کنید. قهوه گلاسه را سرد میل کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1460

به "طرز تهیه قهوه گلاسه عالی در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه قهوه گلاسه عالی در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید