غار شگفت انگیز وایکینگ در پوکت

به گزارش اخذ ویزا، غار وایکینگ پوکت

واقعا گفتن این موضوع که در پوکت کجاها را باید ببینید و چه کارهایی انجام دهید، کار راحتی نیست چون همه جای این جزیره دیدنی است و از جای جای آن می توان لذت برد اما از طرفی الماس هایی درخشان در این جزیره وجود دارند که به هیچ قیمتی نباید از دستشان بدهید و البته که منظور ما آن دسته از الماس هایی نیست که در طلا فروشی های وجود دارد! یکی از خوبی های بزرگ پوکت این است که همواره در آن کاری برای انجام دادن وجود دارد چه هوا آفتابی و چه بارانی باشد. رنج فعالی هایی که می توانید داشته باشید و جاهایی که می توانید ببینید، واقعا جالب توجه است و در اینجا می خواهیم یکی از همان الماس ها را به شما معرفی کنیم: غار وایکینگ پوکت. همراه خبرنگاران باشید:

غار شگفت انگیز وایکینگ در پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

درباره غار وایکینگ در پوکت

از آنجایی که جزیره پوکت زیبایی منحصر بفردی دارد، تعداد گردشگران آن روز به روز در حال بیشتر شدن است. یکی از دیدنی های این جزیره، که بسیار هم هیجان انگیز است،غار وایکینگ پوکت است. در بدو ورود، چیزی که توجه را در این غار جلب می نماید، نقاشی هایی از قایق و کشتی های وایکینگ ها روی دیواره های آن است و به همین دلیل هم آن را غار وایکینگ نام گذاری نموده اند.

دانستنی هایی از غار وایکینگ پوکت

این غار بسیار بزرگ و مساحتی حدود 2.3 کیلومتر مربع دارد. پرنده هایی در این غار زندگی می نمایند که لانه هایشان را با بزاق دهانشان درست می نمایند و به همین دلیل مردم محلی به غار رفته و آنها را جمع آوری نموده و با قیمت بالایی می فروشند. در تور پوکت از این غار بازدید می گردد در واقع قایق هایی به محل غار فرستاده شده و در نزدیکی آن نگه داشته می گردد تا توریست ها بتوانند به راحتی عکس بگیرند.

در واقع بازدید از این غار این فرصت را به شما می دهد که با یکی از پر سود ترین صنایع محلی در پوکت آشنا شوید: شکار لانه پرنده ها. باوری که ریشه در فرهنگ چین دارد می گوید این لانه ها، باعث سلامتی و مخصوصا سلامت پوست می شوند. یک افسانه هم وجود دارد که طبق آن، در زمانهای دور، ماهیگیرانی که گرفتار طوفان شده بودند، غذایشان را طی آن از دست دادند و در یکی از این صخره های آهنکی ماندند. در غاری که آنجا بود، تعداد زیادی لانه پرنده وجود داشت و این مردان با خوردن آنها توانستند زنده بمانند و قدرت کافی برای ادامه راه را بدست آورند. البته شکار این لانه ها، شغل پر ریسکی است چرا که داربست ها با چوب بامبو ساخته شده اند و مردم محلی باید در تاریکی از این داربست ها بالا بروند تا بتوانند به این آیتم های گرانبها دست پیدا نمایند. تخمین زده شده که هر لانه با قیمت 2500 دلار آمریکا به ازای هر کیلو فروخته می گردد!

چطور به غار وایکینگ برویم؟

کافی است از جزیره پوکت به مقصد این غار، یک قایق کرایه کنید تا بتوانید یک روز کامل از آن و جذابترین مکان های اطراف خوب دیدن کنید.

منبع: phiphi.phuket.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 369

به "غار شگفت انگیز وایکینگ در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غار شگفت انگیز وایکینگ در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید