فرصت 3 ماهه فرماندار پیشوا برای اقامت مدیران در شهرستان

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، حسین عباسی عصر شنبه در جمع مدیران شهرستان پیشوا بر انجام ماموریت های محوله، تمشیت امور مردم، افزایش بهره وری و سطح خدمات، افزایش راندمان کاری، حضور مفید در کارگروه ها و جلسات، ابتکار عمل در انجام امورات، کوشش برای جذب اعتبارات، پاسخگویی به موقع به مطالبات، پرهیز از فرصت سوزی و ارائه گزارش ماهانه به فرمانداری از سوی ادارات تاکید نمود.

فرصت 3 ماهه فرماندار پیشوا برای اقامت مدیران در شهرستان

وی مدیران را آینه تمام نمای حاکمیت و مدیریت نظام اسلامی دانست و گفت: عملکرد مدیران در نوع نگاه مردم نسبت به نظام و انقلاب اثرگذار است و اگر این نگاه در جامعه دچار افت وخیزهایی گردد حاصل عملکرد ما مدیران است.

فرماندار پیشوا با اشاره به لزوم استقرار مسئولان ادارات در شهر گفت: روسای ادارات پیشوا ظرف3ماه آینده نسبت به استقرار و اقامت خود در شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

عباسی رفتار و گفتار پسندیده، درستکاری، سلامت و عزت نفس را جزو مؤلفه هایی دانست که مدیران در نظام جمهوری اسلامی باید به آن ها عمل نمایند.

وی با تأکید بر لزوم یاری، همفکری و هم افزایی مجموعه های اداری شهرستان برای پیشبرد امور مردم اظهار کرد: مجموعه شورای اداری در واقع نماد دولت و حاکمیت در شهرستان پیشوا هستند و تحقق انتظارات مردم مستلزم آن است که به آنچه انجام می دهیم باور و اعتقاد قلبی داشته باشیم تا بتوانیم رضایت مردم را جلب و خواسته های آنان را جامه عمل بپوشانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 64

به "فرصت 3 ماهه فرماندار پیشوا برای اقامت مدیران در شهرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت 3 ماهه فرماندار پیشوا برای اقامت مدیران در شهرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید