فیلم زن شگفت انگیز 3 با حضور گل گدوت و پتی جنکیز ساخته خواهد شد

به گزارش اخذ ویزا، فروش خوب زن شگفت انگیز 1984 برادران وارنر را مجاب نموده است تا خیلی زود ساخت فیلم زن شگفت انگیز 3 را به کارگردانی پتی جنکیز شروع نمایند.

فیلم زن شگفت انگیز 3 با حضور گل گدوت و پتی جنکیز ساخته خواهد شد

فیلم زن شگفت انگیز 1984 چند روز قبل در سینماهای آمریکا و سایر نقاط دنیا روی پرده رفت و توانست به فروشی 85 میلیون دلاری دست پیدا کند. این میزان فروش در دوران کرونا بسیار چشمگیر است و به خاطر استقبال خوب سینمادوستان از ماجراجویی های تازه پرنسس دایانا خیلی سریع ساخت فیلم زن شگفت انگیز 3 در دستور کار نهاده شده و بازیگر اصلی و کارگردان این مجموعه نیز برای ساخت آن بازمی گردند.

  • نقد زن شگفت انگیز 1984؛ درخشان نیست اما سرگرم می نماید

توبی امریک یکی از مدیران ارشد کمپانی برادران وارنر در پیامی اعلام نموده است: در حالی که هواداران در سراسر دنیا پرنسس دایانا را در آغوش می کشند و فیلم زن شگفت انگیز 1984 یک آغاز قدرتمند [در گیشه] داشت، ما مفتخریم که اعلام کنیم قصد داریم داستان او را ادامه دهیم. گال گدوت و پتی جنکیز برای خاتمه دادن به این سه گانه بازخواهند گشت.

بنابر گزارش وارنر مدیا، تقریبا نیمی از مشترکان اچ بی او مکس فیلم زن شگفت انگیز 1984 را در روز انتشارش تماشا نموده اند. همچنین در روز انتشار این فیلم ابرقهرمانی میانگین مدت زمان تماشای فیلم و سریال در اچ بی او مکس در مقایسه با روزهای ماه نوامبر حدود 300 درصد افزایش یافته است. قسمت دوم زن شگفت انگیز همزمان با اکران در سالن های سینما به وسیله شبکه اچ بی او و سرویس آنلاین اچ بی او مکس نیز در دسترس علاقه مندان نهاده شد.

باکس آفیس موجو اعلام نموده این فیلم طی 3 روز در سینماهای آمریکا و 42 کشور دیگر به ترتیب 16.7 و 68.3 میلیون دلار فروخته و مجموع فروش خود را به 85 میلیون دلار رسانده است. میانگین امتیاز زن شگفت انگیز 1984 در راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب 65 از 100 و 59 از 100 است که نشان می دهد بسیاری از منتقدان اثر جدید جنکیز را فیلمی خوب ارزیابی نموده اند.

پیتر دبروج از ورایتی در بخشی از نقد خود که امتیاز 60 از 100 را به زن شگفت انگیز 1984 داده آورده است: فیلم ها قادر نیستند مسائل دنیای حوزه سلامت را حل نمایند اما می توانند در روزهای سخت الهام بخش باشند و برای مدت کوتاهی ذهن مان را از افکار معمول بازدارند. فیلم ها می توانند وقتی که دچار افتراق شده ایم ما را کنار هم جمع نمایند و شکاف ها و چند دستگی هایی که تعریف نماینده این دوران اند را کمی التیام بخشند. به گمانم زن شگفت انگیز 1984 می تواند ما را به برخی از این اهداف برساند ولی بیشتر به خاطرمان می آورد که در این شرایط تا چه حد محتاج یک ابرقهرمان ایم؛ ابرقهرمانی که زمان را به عقب بازگرداند و ناجی شرایط فعلی که دنیا در آن گرفتار شده باشد. از این منظر فیلم زن شگفت انگیز 1984 یک هنر عامه پسند درخشان و یک داروی ضد افسردگی اساسی است.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1454

به "فیلم زن شگفت انگیز 3 با حضور گل گدوت و پتی جنکیز ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم زن شگفت انگیز 3 با حضور گل گدوت و پتی جنکیز ساخته خواهد شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم زن شگفت انگیز 3 با حضور گل گدوت و پتی جنکیز ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید