قول دولتی ها به گندمکاران

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران؛ محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بدهی هزار و 900 میلیارد تومانی دولت به گندم کاران، گفت: هم بانک مرکزی و هم رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت این بدهی قول داده اند.

قول دولتی ها به گندمکاران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس؛ محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به بدهی هزار و 900 میلیارد تومانی دولت به گندم کاران اظهار کرد: در دولت در این باره مفصل بحث شد. هم بانک مرکزی و هم نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت این بدهی قول داده اند. چون هم بانک ها تعهداتشان را اجرایی ننموده اند و هم از محل تبصره یارانه ها هنوز پرداختی انجام نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بیشتر بدهی ها مربوط به استان های غربی و شمال غرب کشور است که گندم کاران گندم خود را تحویل دادند اما پولی دریافت نکردند و چون در مناطق سرد هستند باید زودتر کشت خود را شروع نمایند. در این زمینه در دولت بحث شد و ما امیدواریم هر چه زودتر این موضوع حل گردد.

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اصلاح قیمت سبوس نیز گفت: من قیمتی اعلام نکردم، بلکه ستاد تنظیم بازار قیمت اعلام نموده که مورد اعتراض آن نهاده شد و رئیس جمهور هم دستور رسیدگی داد و ستاد تنظیم بازار باید در قیمت تجدید نظر کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 413

به "قول دولتی ها به گندمکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول دولتی ها به گندمکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید