لیگ فوتبال پرتغال مجوز از سرگیری مسابقات را دریافت کرد

به گزارش اخذ ویزا، لیگ دسته اول فوتبال پرتغال که به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده بود، به زودی از سر گرفته خواهد شد.

لیگ فوتبال پرتغال مجوز از سرگیری مسابقات را دریافت کرد

به گزارش خبرنگاران، در حالی که بسیاری از لیگ های اروپایی به دلیل شیوع کرونا هنوز در پیچ و خم پیدا کردن راهی برای ازسرگیری مسابقات شان هستند و بعضی دیگر مانند لیگ های فرانسه، هلند و بلژیک فصل را مختومه اعلام نموده اند، لیگ فوتبال پرتغال آماده از سرگیری مسابقات شده است.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تصمیم لیگ های آلمان و پرتغال شنیده می شد که در این میان مدت تعلیق بوندس لیگای آلمان تمدید شده اما پرتغالی ها قصد دارند در اواخر ماه میلادی جاری (می) مسابقات را از سر بگیرند.

وزیر اقتصاد کشور پرتغال شب گذشته (پنجشنبه) گفت که مسابقات لیگ فوتبال این کشور باید در سرانجام این ماه از سر گرفته گردد. صدور این مجوز به دلیل آن است که در پرتغال به مردم اجازه داده شده که از سه روز دیگر در فضای باز فعالیت بدنی داشته باشند.

به نظر می رسد که لالیگای اسپانیا هم با موافقت دولت این کشور از سه روز دیگر تمریناتش را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سر خواهد گرفت. در ایتالیا اما شرایط کمی متفاوت و البته عجیب است چون در حالی که به شهروندان عادی اجازه داده شده از سه روز دیگر در پارک ها و فضاهای سبز به صورت انفرادی تمرین نمایند، به ورزشکاران اجازه داده نشده که همین کار را در زمین های تمرینی تیم های خودشان حتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام دهند و آنها باید تا 18 می صبر نمایند. همین موضوع اعتراض اتحادیه فوتبالیست های ایتالیایی را به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 983

به "لیگ فوتبال پرتغال مجوز از سرگیری مسابقات را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ فوتبال پرتغال مجوز از سرگیری مسابقات را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید