مجموعه بزرگ گردشگری در شهرستان کنگان ساخته می گردد

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری عصر شنبه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان کنگان گفت: یکی از برنامه های مهم ما توسعه زیرساخت ها در سطح روستاها است که در این راستا برنامه های مختلفی از سال گذشته شروع شده و سال جاری نیز ادامه دارد.

مجموعه بزرگ گردشگری در شهرستان کنگان ساخته می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا لحظه آخری هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی یکی دیگر از برنامه های مهم دولت را توسعه اشتغال با موضوع روستاها مطرح نمود و افزود: کوشش داریم تا با حضور مستمر در سطح روستاها، نیازهای مردم را شناسایی نموده و در راستای برطرف مسائل مردم گام برداریم.

سالاری افزود: سال گذشته طرح ساخت زمین های ورزشی مینی فوتبال را برای روستاهای بالای یک هزار نفر اجرا کردیم و سال جاری نیز این طرح برای روستتاهای بالای 500 نفر اجرا می گردد و در شهرستان جم نیز چندین طرح اجرا خواهد شد.

استاندار بوشهر از ساخت بوستان های امید در سطح روستاهای استان اطلاع داد و گفت: در سطح شهرها نیز به ازای هر پنج هزار نفر یک زمین چمن مصنوعی ساخته خواهد شد.

وی همچنین از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگاه در بخش قلب و عروق و دندانپزشکی ارائه داد و افزود: طرح پایش و درمان بیماری های قلبی و عروقی برای افراد بالای 30 سال اجرا می گردد و افراد زیر 14 سال استان نیز تحت پوشش طرح دندان سالم قرار می گیرند.

سالاری به کوشش های انجام شده برای اجرای پروژه های راهسازی در استان بوشهر اشاره نمود و ادامه داد: توسعه راه های روستایی استان را نیز با جدیت دنبال می کنیم.

وی در ادامه از ایجاد مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی در حد فاصل ساحل کنگان و دیر اطلاع داد و افزود: اجرای این پروژه نقش مهمی در تحول گردشگری جنوب استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فاز نخست این مجموعه با اعتبار 100 میلیارد ریال در سطح 18 هکتار اجرایی می گردد، افزود:80 میلیارد ریال در بخش گردشگری این پروژه و 20 میلیارد ریال نیز در بخش پارک و پلاژ بانوان هزینه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 710

به "مجموعه بزرگ گردشگری در شهرستان کنگان ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه بزرگ گردشگری در شهرستان کنگان ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید