محرومان مهمان هم نمک هستند؛ از ولادت تا ولادت

به گزارش اخذ ویزا، ایکنا نوشت: مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) با اجرای طرح هم نمک و هبه سال هاست که در حال یاری به نیازمندان است. این خیریه در روزهای پربرکت ماه رجب نیز با اجرای کمپین از ولادت تا ولادت 700 خانواده محروم را اکرام می نماید.

محرومان مهمان هم نمک هستند؛ از ولادت تا ولادت

این کمپین از ولادت حضرت زهرا(س) شروع شده و تا ولادت حضرت علی(ع) با همکاری دنبال نمایندگان صفحه اینستاگرام هم نمک و خیران همکار با این خیریه، 700 بسته ارزاق تهیه نموده و در بین مددجویان در حال توزیع است.

در روز ولادت حضرت علی(ع) نیز سه هزار پرس غذا در آشپزخانه این خیریه به یاری خیران طبخ و در بین احتیاجمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایکنا از دیگر برنامه های این خیریه فراهم کردن امکان خیرات برای درگذشتگان است. دنبال نمایندگان صفحه اینستاگرام این خیریه و عموم مردم که علاقه مند هستند خیرات خود را به دست احتیاجمندان حقیقی و آبرودار برسانند، روزهای پنج شنبه برای اموات خود خیرات می نمایند. این خیرات که شامل حلوا و یا غذای گرم است، در آشپزخانه این مؤسسه تهیه و در بین احتیاجمندان توزیع می گردد. در برنامه هفته گذشته به درخواست یکی از فالورها 300 پرس حلوا و چلوگوشت در آشپزخانه خیریه پخت و به نیت فرد احسان نماینده توزیع شد.

طرح هبه هم نمک از دیگر طرح های این مؤسسه است که براساس آن افرادی که لوازم منزل یا لباس قابل اهدا به احتیاجمندان دارند، با این خیریه تماس می گیرند و همکاران خیریه با مراجعه به منزل خیرین، اقلام منزل را دریافت و در صورت احتیاج تعمیر می نمایند.

این اقلام و کالاها به صورت بازارچه خیریه و کاملاً رایگان در اختیار احتیاجمندان قرار می گیرد. یکی از بازارچه های طرح هبه قرار است در آستانه عید نوروز برای تأمین کالاهای منزل مورد احتیاج مددجویان و احتیاجمندان برپا گردد. همچنین به یاری خیران قرار است تا سرانجام سال چند زندانی دیگر با همکاری خیران و این مؤسسه آزاد شوند.

برای آشنایی بیشتر با این نمایشگاه و بازارچه خیریه می توانید به صفحه اینستاگرام طرح هم نمک به نشانی https://www.instagram.com/p/CHvNeMZAukB/?igshid=3njh8vglwqcn مراجعه کنید.

یادآوری می گردد؛ علاقه مندان به مشارکت در طرح هبه می توانند با شماره 1801 تماس گرفته و یا در اینستاگرام به طرح هم نمک دایرکت دهند. همکاران هم نمک برای دریافت اقلام اهدایی به درب منازل می آیند. این لوازم در صورت احتیاج، تعمیر می گردد و سپس به احتیاجمندان تحویل داده می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1713

به "محرومان مهمان هم نمک هستند؛ از ولادت تا ولادت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومان مهمان هم نمک هستند؛ از ولادت تا ولادت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید