محسن نژاد: برادرم برایم کری می خواند، شاید در جام تختی با هم کشتی بگیریم، باید سال جاری مدال جهانی ام را بگیرم

به گزارش اخذ ویزا، دارنده سه مدال کشتی فرنگی امیدهای دنیا تاکید می نماید که با توجه به حضور برادرش در وزن 60 کیلو، احتمال رویارویی آنها در جام تختی زیاد است.

محسن نژاد: برادرم برایم کری می خواند، شاید در جام تختی با هم کشتی بگیریم، باید سال جاری مدال جهانی ام را بگیرم

مهدی محسن نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد پیروزی اش در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی مقابل حریفان با امتیاز عالی گفت: خوشبختانه هر دو حریفم در نیمه نهایی و فینال را با امتیاز عالی شکست دادم. سجاد عباسپور سال جاری ملی پوش دنیای بود. سیناصنعت اگر یک برد دیگر آورده بود، قهرمان می شد چون من و یک کشتی گیر دیگر تیم ما با امتیاز عالی حریف را بردیم و مساوی 5-5 به نفع ما بود. واقعا حیف شد که قهرمان نشدیم. سیناصنعت تیم پرافتخاری است.

این مدعی وزن 60 کیلوگرم با تاکید بر اینکه در سه دوره مسابقات امیدهای دنیا پیروز به کسب مدال شده است، ادامه داد: من به خاطر حضور در مسابقات امیدهای دنیا، در مرحله مقدماتی لیگ حضور نداشتم و برای نیمه نهایی و فینال تیم سیناصنعت را همراهی کردم. با اینکه یک ماه پیش در مسابقات امیدهای دنیا کشتی گرفتم، اما به خاطر مسائل اقتصادی خواستم در لیگ حضور داشته باشم و با آمادگی نسبی در این رقابت ها شرکت کردم.

کشتی گیر 22 ساله خوزستانی با اشاره به اینکه رقم قراردادهای فرنگی کاران در مقایسه به کشتی گیران آزادکار همچنان خیلی پایین است، تاکید نمود: در گذشته هم رقم قرارداد فرنگی کاران نسبت به آزادکاران کمتر بود و در لیگ سال جاری هم شرایط همین بود.

محسن نژاد با اشاره به اینکه سهمیه جام تختی را دارد و در مسابقات قهرمان کشوری کشتی نخواهد گرفت، گفت: باتوجه به مدال آسیایی و امیدهای دنیام، به من سهمیه حضور در جام تختی داده شده و در قهرمان کشوری کشتی نخواهم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برادرش نیز به وزن 60 کیلو آمده و به نظر آنها در جام تختی با هم رقابت خواهند داشت، بیان کرد: برادرم سال گذشته هم می توانست عضو تیم ملی نوجوانان باشد اما مچ پایش را جراحی کرد و به همین علت مسابقات را از دست داد. او که به وزن 60 کیلو آمده، یکی از خوب های استان خوزستان است و این احتمال وجود دارد که در جام تختی رودرروی هم قرار بگیریم. او از حالا برای من کری می خواند.

محسن نژاد در سرانجام گفت: همه کشتی هایم را دیده اند، تا امروز حق من بوده که مدال بزرگسالان می گرفتم اما به هرشکل نشد. به امید خدا باید سال جاری با تمام قدرتم در مسابقات حاضر شوم و ابتدا صاحب دوبنده تیم ملی شده و سپس مدال دنیای ام را بگیرم. استارت من از لیگ بود و باید در ادامه هم خودم را به کادرفنی تیم ملی اثبات کنم و بتوانم در یکی از دو مسابقه دنیای یا بازی های آسیایی ملی پوش ایران باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2117

به "محسن نژاد: برادرم برایم کری می خواند، شاید در جام تختی با هم کشتی بگیریم، باید سال جاری مدال جهانی ام را بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن نژاد: برادرم برایم کری می خواند، شاید در جام تختی با هم کشتی بگیریم، باید سال جاری مدال جهانی ام را بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید