محموله کتاب های ایران دوشنبه 7 مهرماه وارد آلمان می گردد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: محموله 1250 عنوانی کتاب ها و کاتالوگ های ایران برای عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت امروز شنبه 5 مهر از ایران ارسال و دوشتبه 7 مهر ماه وارد آلمان خواهد شد.

محموله کتاب های ایران دوشنبه 7 مهرماه وارد آلمان می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، موسسه نمایشگاه های فرهنگی محموله ای شامل 1250 عنوان کتاب انتخاب شده برای عرضه در شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت را امروز شنبه 5 مهر ماه روانه آلمان کرد. این محموله دوشنبه 7 مهر ماه به نمایشگاه کتاب فرانکفورت خواهد رسید.

250 عنوان کتاب کودک و نوجوان منتخب انجمن نویسندگان، ناشران و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان ؛ 200 عنوان کتاب منتخب اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و 70 عنوان کتاب منتخب مجمع ناشران دفاع مقدس به همراه آثار 14 ناشر مستقر در غرفه ایران و دو آژانس ادبی غزال جوان و آژانس ادبی پل بخشی از این محموله را به خود اختصاص داده اند.

هم چنین کاتالوگ های معرفی غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورتف معرفی کتاب ها و عناوین انتخاب شده و کاتالوگ معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که بدون ثبت مکان (به دلیل نامشخص بودن) منتشر شده است، بخش دیگری از این محموله را تشکیل داده اند.

شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت 16 مهر ماه امسال در شهر فرانکفورت آلمان به مدت 5 روز شروع به کار می نماید. در طول مدت برگزاری، نزدیک 7 هزار ناشر از 100 کشور در این نمایشگاه شرکت می نمایند و حدوداً 286٬000 نفر از این نمایشگاه بازدید می نمایند. نمایشگاه فرانفورت که از سال 1949 بر گزار می گردد به دلیل میزان بالای تبادلات و معاملات (تجارت نشر) یکی از مهم ترین نمایشگاه های کتاب است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 773

به "محموله کتاب های ایران دوشنبه 7 مهرماه وارد آلمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله کتاب های ایران دوشنبه 7 مهرماه وارد آلمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید