مذاکرات بمباردیر کانادا برای فروش هواپیما به ایران

به گزارش اخذ ویزا، مدیر شرکت هواپیماسازی بمباردیر کانادا از مذاکرات این شرکت با ایران برای فروش هواپیما اطلاع داد و گفت: نگران به دست آوردن سهم خود از سفارشات جدید در ایران نیستیم.

مذاکرات بمباردیر کانادا برای فروش هواپیما به ایران

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گلوب اند میل، مدیر شرکت هواپیماسازی بمباردیر کانادا گفت، این شرکت در دنبال کردن فرصت های موجود در بازار ایران کمی دیر عمل نموده، اما بعد از لغو تحریم های کانادا علیه ایران، خواهد توانست به رقبای خود برسد.

آلن بلمار، گفت: شاید اندکی دیر آغاز نموده ایم، اما من کاملا اطمینان دارم که ما قرار است قادر باشیم اکنون به آنها (رقبایمان) برسیم.

وی اقدام استفانه دیون، وزیر امور خارجه کانادا در اوایل سال جاری مبنی بر لغو تحریم ها را در یاری به دسترسی به بازار این کشور مفید خواند.

بلمار گفت، هم اکنون تیم هایی از این شرکت در ایران حضور دارند و وی نگران به دست آوردن سهم خود از سفارشات جدید در ایران نیست.

در حالی که شرکت های ایرانی به دنبال مدرنیزه کردن صنعت حمل و نقل خود هستند، این شرکت مستقر در مونترال فرصت هایی را برای فروش خدمات ریلی منطقه ای و فروش جت های مسافربری و هواپیماهای سری سی به ایران مشاهده می نماید.

46

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 325

به "مذاکرات بمباردیر کانادا برای فروش هواپیما به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات بمباردیر کانادا برای فروش هواپیما به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید