مشکل ویزای ملی پوشان کاراته حل شد

به گزارش اخذ ویزا، رقابتهای لیگ جهانی کاراته در حالی خاتمه هفته جاری در آلمان برگزار می گردد که کوشش فدراسیون برای گرفتن ویزای این کشور در نهایت نتیجه داد و ویزا صادر شد.

مشکل ویزای ملی پوشان کاراته حل شد

به گزارش خبرنگاران ، رقابت های لیگ جهانی کاراته در حالی انتها هفته جاری در آلمان برگزار می گردد که کوشش فدراسیون برای گرفتن ویزای این کشور به اعزام ملی پوشان منتهی شد. ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته که به کاراته وان معروف است، 23 تا 25 شهریورماه در برلین برگزار می گردد و 763 کاراته از 72 کشور برای سفر به آلمان ثبت نموده اند. از ایران نیز 27 کاراته کا ثبت نام نموده اند که به نظر می رسید به دلیل فاصله زمانی اندک و مشکلات اخذ روادید، تنها نفراتی که از قبل روادید داشته اند می توانند در این مسابقات شرکت نمایند که البته شرایط دیگری رقم خورد.

فدراسیون کاراته پیش از این برای آنکه ملی پوشان کاراته با مشکل روادید روبرو نشوند، در زمان حضور در لیگ جهانی پاریس، از سفارت فرانسه در تهران برای اعضای تیم روادید یکساله گرفتن کرد و همین موضوع باعث گردیده این کاراته کاها مشکلی از این بابت نداشته باشند اما اگر قرار به اضافه کردن نامی باشد، مشکلاتی پیش می آید

برهمین اساس با پی گیری های فدراسیون و با وجود مشکلات عدیده مالی، بلیط هواپیمای سفر به آلمان برای کاراته کاهایی که دارای رنکینگ هستند تهیه گردیده و ویزای افراد مد نظر کادر فنی نیز آماده است. با این حساب امیرمهدیزاده، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، علی اصغر آسیابری، مجید حسن نیا، حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار به این مسابقات اعزام می شوند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 12

به "مشکل ویزای ملی پوشان کاراته حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل ویزای ملی پوشان کاراته حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید