مقاله: طرز تهیه کیک شکلاتی خیس مغزدار؛ با فر و بدون فر

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران| سرویس آشپزی - کیک شکلاتی، آن هم از نوع خیسش، یکی از محبوب ترین کیک ها در سراسر دنیا است که کمتر کسی توان مقاومت دربرابر آن را دارد. اگر شما هم از پخت کیک خانگی لذت می برید و طعم کاکائو از مزه های مورد علاقه شماست با این آموزش طرز پخت کیک شکلاتی خیس مغزدار با ما همراه باشید. طرز تهیه این کیک شکلاتی بسیار آسان است و همه با هر امکاناتی می توانند آن را در خانه تهیه نمایند؛ بدون همزن یا حتی فر. ضمن اینکه در این دستور پخت شما می توانید از تخم مرغ کامل بهره ببرید و نیازی به جداسازی این دو از یکدیگر نیست.

مقاله: طرز تهیه کیک شکلاتی خیس مغزدار؛ با فر و بدون فر

درصورتی که به فر دسترسی ندارید، پس از آماده کردن مایه کیک به روش بالا به روش زیر عمل کنید:

پیش از آنکه آغاز به تهیه مایه کیک کنید، فر را در دمای 180 درجه روشن کنید و اجازه دهید تا گرم گردد. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

امیدواریم با این دستور پخت توانسته باشید کیک شکلاتی مورد علاقه خود را آماده کنید. همانطور که می دانید روش های مختلفی برای پخت انواع کیک وجود دارد و می توانید انواع طرز تهیه کیک شکلاتی؛ از ساده و بدون فر تا خیس و آتش فشانی را در این مطلب بخوانید. اما شما به چه روشی کیک شکلاتی خیس مغزدار درست می کنید؟ تجربیات و فوت و فن های خود را با ما و همراهان خبرنگاران، در قسمت پرسش و پاسخ به اشتراک بگذارید.

منبع مقاله: طرز تهیه کیک شکلاتی خیس مغزدار؛ با فر و بدون فر

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2018

به "مقاله: طرز تهیه کیک شکلاتی خیس مغزدار؛ با فر و بدون فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه کیک شکلاتی خیس مغزدار؛ با فر و بدون فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید