نساجی به سازمان لیگ تعهد داد، میزبانی در استادیوم شهدای ساری در صورت برطرف مسائل

به گزارش اخذ ویزا، در صورت تایید نماینده فنی سازمان لیگ و برطرف مشکل نور و چمن استادیوم، تیم فوتبال نساجی می تواند تا نیم فصل لیگ برتر بازی هایش را در استادیوم شهدای ساری برگزار کند.

نساجی به سازمان لیگ تعهد داد، میزبانی در استادیوم شهدای ساری در صورت برطرف مسائل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، پیش از ظهر امروز در دفتر حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران جلسه ای با حضور سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ و ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص میزبانی در استادیوم شهدا ساری و رفع نواقص موجود در استادیوم مذکور برگزار گردید.

علی رغم فشارها و کم و کاستی موجود و مسائل پیش رو برای میزبانی با تعهد مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، در صورت رفع شدن شرایط نامساعد نور و چمن استادیوم، برگزاری مسابقات لیگ و میزبانی نساجی مازندران تا نیم فصل در استادیوم شهدا بلامانع اعلام شد که این امر منوط به حضور و تایید نماینده فنی سازمان لیگ برتر ایران که پنجشنبه هفته جاری به مازندران سفر خواهد نمود، خواهد داشت.

هزینه ترمیم و نگهداری چمن استادیوم شهدا ساری به عهده باشگاه نساجی مازندران بوده و فقط باید نور استادیوم هر چه سریع تر به وسیله پیمانکار اداره کل ورزش و جوانان به 1200 لوکس نوری برسد تا مسئله ای در این بخش وجود نداشته باشد.

این تعهد و رفع این دو نقص عمده استادیوم در شرایط عدم حضور تماشاگران بوده و در صورت حضور تماشاگران، شرایط به قبل بازگشته و تمامی نواقص استادیوم شهدای ساری الزاما باید رفع گردد تا شاهد میزبانی نساجی تا انتها نیم فصل اول در شهرستان ساری باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2028

به "نساجی به سازمان لیگ تعهد داد، میزبانی در استادیوم شهدای ساری در صورت برطرف مسائل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی به سازمان لیگ تعهد داد، میزبانی در استادیوم شهدای ساری در صورت برطرف مسائل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید