هیات انتخاب بخش رادیوتئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

به گزارش اخذ ویزا، تهران (پانا) - میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب آثار بخش رادیوتئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

هیات انتخاب بخش رادیوتئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، اعضای هیات انتخاب آثار بخش رادیوتئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. بنابر این اعلام، میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب رادیوتئاترهای رسیده به دبیرخانه این رویداد را برعهده دارند.

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی متولد 1350 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه، گوینده و از بازیگران مطرح نمایش های رادیویی است. بازی در فیلم های سینمایی دلشکسته، وقتی همه خوابیم، زمهریر، رستاخیز، به نام پدر، ایران برگز، اخراجی ها2 و سریال های خانه بی پرنده، تا ثریا، روزگار قریب، سی امین روز و آثار نمایشی، رادیویی و دوبله بخشی از کارنامه حرفه ای این هنرمند است.

کاظم نظری

کاظم نظری متولد 1350 در تهران و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر و فیلم و دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس و رییس دانشکده رادیو و تلویزیون دانشگاه صداوسیما و عضو شورای نمایش رادیو است. وی علاوه بر عضویت در هیات های انتخاب و داوری و سمت های اجرایی در رویدادهای فرهنگی و هنری کارگردانی نمایش های خورشید کاروان، توکا در قفس، موسی و شبان، مرگ در می زند، آخرین بازی، مستخدم ماشینیو... را برعهده داشته است.

فرهاد امینی

فرهاد امینی متولد سال 1364 در تهران نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و دانشجوی دکترای مطالعات عالی هنر، مدیر دپارتمان نمایش دانشگاه هنر پارس و مدرس دانشگاه هنر تهران است. وی تا به امروز نویسندگی بیش از 200 قسمت نمایش رادیویی را برعهده داشته و جوایزی را نیز از آن خود نموده است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می گردد. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1515

به "هیات انتخاب بخش رادیوتئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات انتخاب بخش رادیوتئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید