شرایط پمپ بنزین ها در ساعات پایانی دیشب پس از تصمیم دولت

به گزارش اخذ ویزا، آنالیز شرایط پمپ بنزین های مرکز نشان می دهد طی ساعات پایانی پنج شنبه، شرایط جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.

شرایط پمپ بنزین ها در ساعات پایانی دیشب پس از تصمیم دولت

به گزارش خبرنگاران، در پی انتشار و باور شایعه گرانی بنزین در فضای مجازی، چند روزی هیجانات کاذب به بحث تأمین بنزین در جایگاه های عرضه ورود نموده و در کنار پرمصرفی و تقاضای بالای روزهای تابستانی بنزین، شاهد مراجعه بیش از احتیاج بعضی شهروندان به جایگاه های عرضه سوخت بودیم و این امر، صف های طولانی در بعضی پمپ بنزین ها ایجاد نموده بود.

باور شایعات کمبود و یا گرانی بنزین، خراب بودن بعضی نازل های سوخت گیری، تقاضای بالای بنزین برای سفرهای درون شهری و برون شهری تابستانی، نرسیدن به موقع بنزین به بعضی جایگاه های عرضه و تصمیم اخیر برای محدود شدن سوخت گیری با کارت آزاد جایگاه ها و کارت سوخت شخصی، دلایلی است که به طولانی شدن صف های خرید بنزین در بعضی نقاط تهران منجر شد.

روز گذشته، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از تعدادی جایگاه عرضه سوخت در سطح تهران بازدید کرد و با حضور در مرکز پخش فرآورده های نفتی از نزدیک در جریان روند توزیع بنزین و سوخت گیری خودروها نهاده شد.

معاون اول رئیس جمهور، در میانه روز گذشته (پنج شنبه 26 مرداد) گفت: گزارش ها نشان می دهد که در 15 جایگاه در تهران هنوز ازدحام وجود دارد که برای حل این مشکل در جلسه تصمیم گیری و مقرر شد که سقف برداشت و بعضی محدودیت ها لغو گردد تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

در ساعات بعد از غروب تا خاتمه شب روز پنج شنبه و آغاز بامداد امروز، آنالیز های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که شرایط جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.

به نظر می رسد تصمیم دولت برای برداشتن سقف و محدودیت استفاده از کارت سوخت در نقاط پرتردد تهران، تأثیر بسزایی در بازگشت سریع به شرایط عادی داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1402 بروزرسانی: 27 مرداد 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2469

به "شرایط پمپ بنزین ها در ساعات پایانی دیشب پس از تصمیم دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پمپ بنزین ها در ساعات پایانی دیشب پس از تصمیم دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید