تور هند: پهلوگیری کشتی آموزشی نیروی دریایی ارتش هند در بندرعباس

به گزارش اخذ ویزا، کشتی آموزشی بادبانی سودارشین نیروی دریایی ارتش هند به منظور تحکیم و ارتقا روابط بین دو کشور ایران و هند و نیز توسعه فرهنگ صلح و دوستی، در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، پهلو گرفت.

تور هند: پهلوگیری کشتی آموزشی نیروی دریایی ارتش هند در بندرعباس

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ، کشتی آموزشی بادبانی سودارشین از نیروی دریایی ارتش هند با استقبال فرماندهان نظامی مستقر در بندرعباس در اسکله منطقه یکم امامت پهلو گرفت و فرمانده و تعدادی از کارکنان این کشتی نظامی با حضور در دفتر ناخدایکم قادر وظیفه جانشین منطقه یکم امامت با وی ملاقات کردند.

در این ملاقات ناخدایکم قادر وظیفه، ضمن ابراز خرسندی از حضور کشتی آموزشی بادبانی سودارشین در منطقه یکم امامت نداجا ، این حضور را نشانه روابط محبت آمیز ایران و هند دانست و اضافه نمود: مراودات نیروی دریایی ارتش ایران و هند سال های سال است که پابرجا مانده است و امیدواریم که در آینده این روابط محبت آمیز بیش از پیش این چنین باشد.

جانشین منطقه یکم امامت نیروی دریایی تاکید نمود: امنیت منطقه باید به دست کشورهای دوست و همسایه منطقه خاورمیانه انجام گردد و کشورهای استکباری با رواج ناامنی در این منطقه، هیچ جایی برای عرض اندام ندارند.

بعلاوه، فرمانده کشتی آموزشی نظامی سودارشین ناخداسوم سیرکانت ونگوپال، ضمن تشکر از فرماندهان نیروی دریایی ارتش کشورمان بابت میهمان نوازی و برگزاری مراسم استقبال، این حضور را نشانه دوستی دیرینه نیروی دریایی ارتش هند و ایران دانست و اضافه نمود: فرماندهان نیروی دریایی ارتش هندوستان خواستار تحکیم روابط محبت آمیز بین نیروهای دریایی ارتش هند و ایران هستند و همین حضور ما در منطقه یکم امامت بیانگر روابط محبت آمیز دیرینه ماست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2159

به "تور هند: پهلوگیری کشتی آموزشی نیروی دریایی ارتش هند در بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: پهلوگیری کشتی آموزشی نیروی دریایی ارتش هند در بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید