پیگیری مطالبات مردم هدف سفر به اردبیل، اعتبارات خوبی در راه است

به گزارش اخذ ویزا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف از سفر های استانی پیگیری خواسته های مردم و برطرف مسائل آنهاست و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام اردبیل نیز به انتها برسد.

پیگیری مطالبات مردم هدف سفر به اردبیل، اعتبارات خوبی در راه است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی ظهر آدینه در جلسه شورای اداری شهرستان انگوت با بیان اینکه در جلسه شورای اداری استان اردبیل ده ها طرح به تصویب خواهد رسید، اظهار کرد: اولویت در این سفر پیگیری مطالبات مردم و تکمیل پروژه های نیمه تمام است تا با توجه به فرایند اجرایی پروژه بودجه و اعتبار لازم تخصیص داده گردد.

وی به مزیت های سفر های استانی در جهت برطرف موانع و شناسایی مسائل مردم به وسیله مسئولان اشاره نمود و اضافه کرد: این سفر ها مسئولین را در جهت اتخاذ تصمیمات لازم در هیئت دولت و پروژه های بنیادین کشور کمک می نماید و مدیران با حضور در منطقه ها مختلف در جریان کامل و میدانی شرایط پروژه قرار می گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سفر به استان ها را فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد زیر مجموعه ها و مدیران استانی دانست و گفت: در آنالیز ها و بازدید هایی که انجام می گردد گاه مشاهده می کنیم مشکل ایجاد شده به راحتی به وسیله مدیران و یا مسئولان شهرستانی قابل حل است و اینکه چرا به خوبی برطرف نشده است سوالی است که باید مدیران به وزرا و رئیس جمهور پاسخ دهند.

پیگیری مطالبات عامه هدف سفر به اردبیل/اعتبارات خوبی در راه است

عبدالملکی توضیح داد: این اقدامات و فرایند پیگیری مسائل و یا طرح ها در ملاقات های مردمی و یا جلسات استانی به خوبی نمایان شده و باعث ایجاد تغییر و یا تصمیم گیری های کلان در جلسات هیأت دولت نیز می گردد.

وی به سفر های هفتگی و استانی رئیس جمهور اشاره نمود و گفت: برنامه ریزی جهت برطرف محرومیت و یا مسائل در استان ها در هنگام تشکیل کابینه شکل گرفته و رئیس جمهور نیز سفر های خود را از استان های محروم و کمتر پیشرفته شروع نموده است تا گره از مسائل مردم برداشته گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح مسائل عمده شهرستان انگوت پرداخت و اعلام کرد: با برنامه ریزی های اجرا شده طرح شستا در حوزه دامپروری تسریع شده و کارخانه آسفالت جهت برطرف موانع تولیدی خود 5 میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2056

به "پیگیری مطالبات مردم هدف سفر به اردبیل، اعتبارات خوبی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری مطالبات مردم هدف سفر به اردبیل، اعتبارات خوبی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید