کلاهبرداری در حد جام جهانی

به گزارش اخذ ویزا، این روزها که کمتر از 1 ماه تا برگزاری جام جهانی 2014 برزیل فرصت مانده است، بازار رقابت میان آژانس های گردشگری برای جذب مسافر و فوتبالدوستان هر روز داغ تر می گردد در این شرایط متاسفانه بعضی سوءاستفاده گر ها هم فعلا شده اند.

کلاهبرداری در حد جام جهانی

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

خوب است بدانید برای یک سفر ده تا 12 روزه با تور از ایران به برزیل برای هر نفر بین 20 تا 25 میلیون تومان هزینه در بر دارد. که این رقم در ایام برگزاری جام جهانی با توجه به استقبال مردم جهان از این مهم ترین رویداد ورزشی، با نوسان چشمگیری روبرو می گردد به طوری که برای یک سفر ده تا 12 روزه به برزیل باید 30 تا 35 میلیون تومان کنار گذاشت. براساس آمارها، در ایام عادی سال حدود 2000 تا 2500 نفر با انگیزه های مختلف از ایران به برزیل سفر می نمایند، اما چرا این رقم چندان قابل توجه نیست؟ برزیل از لحاظ جغرافیایی مسافت بسیار دوری تا کشور ما دارد و در نتیجه آژانس های مسافرتی نرخ قابل توجهی برای یک سفر ده تا 12 روزه از مسافران شان مطالبه می نمایند.

با بالا دریافت تب فوتبال در مسابقات جام جهانی فوتبال و همزمان با آن اوج دریافت تبلیغات آژانس های مسافرتی برای جذب مخاطب، معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری چندی پیش در گفت وگو با خبرگزاری میراث فرهنگی با تاکید بر این که برگزاری تورهای برزیل نیز مانند برگزاری دیگر تورها خواهد بود، توضیح داد: آژانس هایی که تور برزیل برگزار می نمایند مانند تورهای دیگری که برپا می گردد، می توانند اقدام نمایند. تور برزیل تفاوتی با دیگر تورهای گردشگری ندارد.

مرتضی رحمانی موحد با تاکید بر اطلاعیه فدراسیون فوتبال مبنی بر آن که هیچ یک از آژانس های مسافرتی و جهانگردی مجاز به فروش بلیت مسابقات همراه تورها و پکیج های مسافرتی خود نیستند، گفت: متاسفانه بعضی افراد در تبلیغات تورهای خود بحث بلیت را نیز مطرح نموده و از داشتن نمایندگی فدراسیون فوتبال سخن گفته بودند که فدراسیون نیز با صدور اطلاعیه ای این مساله را رد کرد.

در این بین پایگاه خبری پلیس در اطلاعیه ای تاکید نموده است: وعده هایی که در این تبلیغات عنوان می گردد آن قدر اغراق آمیز، ارزان و وسوسه انگیز است که انتظار می رود کمتر کسی آن را باور کند، اما متاسفانه باز هم بعضی مردم فریب این تبلیغات را می خورند.سایت هایی که خدمات مختلف را با تخفیف ارائه می نمایند با تبلیغی بشدت وسوسه انگیز از ناآگاهی طرفداران فوتبال سوءاستفاده نموده و قصد فریبشان را دارند.رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی از طرفداران تیم ملی و علاقه مندان تماشای مسابقات جام جهانی می خواهد برای ثبت نام و خرید بلیت مسابقات فقط به سایت فدراسیون جهانی فوتبال به نشانی (www.fifa.com) مراجعه و با استفاده از اطلاعات آن به طور مستقیم نسبت به خرید بلیت شان اقدام نمایند.

منبع: لست سکند
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 662

به "کلاهبرداری در حد جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری در حد جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید