کنکور تجربی بیشترین تعداد داوطلب مبتلا به کرونا را دارد ، برگزاری آزمون 3 داوطلب کرونایی در بیمارستان طالقانی

به گزارش اخذ ویزا، مطابق اعلام سخنگوی سازمان سنجش در کنکور تجربی امسال 43 داوطلب مبتلا به کرونا شرکت دارند که 3 نفر ان ها در تهران و بیمارستان طالقانی امتحان می دهند.

کنکور تجربی بیشترین تعداد داوطلب مبتلا به کرونا را دارد ، برگزاری آزمون 3 داوطلب کرونایی در بیمارستان طالقانی

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: سومین روز برگزاری کنکور سراسری سال 99 صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در سراسر کشور آغاز شده است.

زرین آمیزی با بیان اینکه 60 داوطلب کنکور امسال مبتلا به کرونا هستند (59 داوطلب در قرنطینه خانگی و یک داوطلب بستری شده در بیمارستان) که حوزه امتحانی آن ها از سایر داوطلبان جدا است، اضافه نمود: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین تعداد داوطلب شرکت کننده با آمار 515 هزار نفر را به خود اختصاص داده است در این آزمون 43 داوطلب کرونایی نیز به رقابت با سایرین خواهند پرداخت که سه نفر از آن ها در بیمارستان طالقانی تهران امتحان می دهند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: در کنکور های هنر، علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی که طی دو روز گذشته برگزار گشتند 22 داوطلب مبتلا به کرونا شرکت کردند که آزمون 4 نفر آن ها در بیمارستان طالقانی برگزار گشت.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان کرونایی آخرین نوبت از کنکور 99، اضافه نمود: آزمون گروه زبان های خارجی روز شنبه اول شهریورماه برگزار می شود که 9 داوطلب کرونایی دارد؛ از این تعداد 2 نفر در شهر تهران هستند.

گفتنی است طبق اعلام سخنگوی سازمان سنجش پنج نفر از داوطلبان کرونایی، علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های آزمایشی هنر و زبان یا هر 2 شرکت کرده اند که مجموع آمار اعلام شده را از 60 نفر به 65 نفر رسانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1177

به "کنکور تجربی بیشترین تعداد داوطلب مبتلا به کرونا را دارد ، برگزاری آزمون 3 داوطلب کرونایی در بیمارستان طالقانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکور تجربی بیشترین تعداد داوطلب مبتلا به کرونا را دارد ، برگزاری آزمون 3 داوطلب کرونایی در بیمارستان طالقانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید