گردشگران خارجی در سفر به ایران نگران نباشند

به گزارش اخذ ویزا، ایرنا/ براساس سخنان وزیر کشور و آخرین گزارش های منتشر شده، گردشگران خارجی در سفر به ایران نگران نباشند.

گردشگران خارجی در سفر به ایران نگران نباشند

سالهاست دستگاه تبلیغی رسانه ای بیگانه، سیاست ایران هراسی را در افکار عمومی دنیا ترویج می نماید، سیاست نخ نمایی که کوشش می نماید از ایران تصویری ناامن و سیاه در دنیا ثبت کند، سیاستی که قطعا در بازار جهانگردی به نفع رقیبان منطقه ای و دنیای خواهد بود. عجیب نیست که وقتی آمارها رشد جهانگرد خارجی در ایران را نشان می دهد بلافاصله بسته های تبلیغاتی ضد ایرانی و ایران هراسی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، فرایند افزایشی به خود میگیرد.

مسائل خود را کوچک و مسائل ما را بزرگنمایی می نمایند!

احمد وحیدی درباره امنیت به عنوان زیرساخت جهانگردی و تامین آن برای جهانگردان خارجی گفت: امنیت در کشور ما بسیار خوب است، حتی در مقایسه با کشورهای اروپایی امنیت ما چه بسا بهتر است.

وی گفت: آنچه که دیگران در قالب ایران هراسی کوشش نموده و بیان می نمایند تا از آمدن جهانگرد به ایران جلوگیری نمایند، حرف های بی منطق و ناصحیح است.

وزیر کشور گفت: ما مشکل امنیتی نداریم، البته گاهی یک مساله را در کشور ما بزرگ جلوه می دهند، این مسائل به طور طبیعی در کشورهای دیگر هم وجود دارد و فراوان است، آنها مسائل و مسائل خود را بزرگ نمی نمایند، ولی در کشور ما یک مساله کوچک خیلی بزرگ می گردد.

وحیدی توضیح داد: در هر حال امنیت ما خیلی خوب است و جهانگردان در سفر به ایران هیچ نگرانی نداشته باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2315

به "گردشگران خارجی در سفر به ایران نگران نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران خارجی در سفر به ایران نگران نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید