گزینه های جانشینی جامپائولو در میلان؛ از اسپالتی تا رانیری و گتوسو

به گزارش اخذ ویزا، باشگاه میلان در حال آنالیز گزینه های جانشینی سرمربی فعلی اش است و امکان دارد که سرمربی فصل گذشته رقیب همشهری را استخدام کند.

گزینه های جانشینی جامپائولو در میلان؛ از اسپالتی تا رانیری و گتوسو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، با وجود پیروزی اخیر تیم فوتبال میلان مقابل جنوا در هفته هفتم سری A و خروج این تیم از روند شکست های متوالی، خطر اخراج همچنان سرمربی تیم، مارکو جامپائولو را تهدید می نماید.

میلان در حال حاضر با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول سری A قرار گرفته و با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان 4 امتیاز فاصله دارد اما چیزی که بیشتر از همه مسئولان باشگاه را نگران می نماید بازی های ضعیف و بی برنامگی این تیم است.

در همین حال چند منبع خبری در ایتالیا از جمله شبکه های اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده اند که میلان در حال آنالیز امکان ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم است و گزینه هایی را هم برای جانشینی جامپائولو در نظر گرفته که شامل لوچانو اسپالتی، استفانو پیولی و حتی سرمربی فصل گذشته تیم، جنارو گتوسو می گردد.

طبق اعلام اسکای اسپورت ایتالیا اخراج جامپائولو احتمال دارد و اصلی ترین گزینه های جانشینی او هم اسپالتی و پیولی هستند. علاوه بر آنها رودی گارسیا و کلودیو رانیری هم دیگر مربیانی هستند که مدیران میلان مد نظر دارند. علاوه بر این مربیان، خبرهایی از مذاکره میلانی ها با مارسلینو، سرمربی سابق والنسیا هم شنیده می گردد اما ظاهراً این مذاکرات وارد فاز جدی نشده است.

در همین حال گزارش هایی هم منتشر شده مبنی بر اینکه اگر در کادر مدیریتی فعلی میلان تغییری حاصل گردد - به خصوص برکناری پائولو مالدینی - احتمال بازگشت گتوسو به نیمکت روسونری وجود دارد. احتمال تغییر در کادر مدیریتی میلان چندان غیرممکن هم نیست چون گفته می گردد، مالک باشگاه، مؤسسه اقتصادی و اعتباری الیوت آمریکا، در حال آنالیز تغییر مدیران فعلی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 362

به "گزینه های جانشینی جامپائولو در میلان؛ از اسپالتی تا رانیری و گتوسو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های جانشینی جامپائولو در میلان؛ از اسپالتی تا رانیری و گتوسو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید