یورو 2020، تحلیل کونته از بازی بلژیک - ایتالیا

به گزارش اخذ ویزا، سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر در تحلیل بازی مهم بلژیک - ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 به نکات جالبی اشاره نمود.

یورو 2020، تحلیل کونته از بازی بلژیک - ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا آدینه شب در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 باید به مصاف بلژیک برود که این بدون شک سخت ترین آزمون آتزوری از ابتدای جام است. ایتالیایی ها اما 5 سال پیش در یورو 2016 هم در مرحله گروه به مصاف بلژیک رفتند و در آنجا با راهنمایی آنتونیو کونته توانستند حریف پرستاره خود را شکست دهند.

کونته درباره رویارویی مجدد تیم ملی کشورش با شیاطین سرخ گفت: تیم ملی ما ثابت نموده هویتی دارد که هنوز بعضی از تیم ها ندارند. بلژیک تیمی قوی است، چه از نظر فردی و چه گروهی. روملو لوکاکو در این تیم یک برگ برنده است و احتیاج به تکرار این موضوع نیست که حضور دی بروینه و ادن ازار هم می تواند روی عملکرد بلژیک تأثیرگذار باشد. من برای روبرتو مارتینس (سرمربی بلژیک) و کارهایی که او در چند سال اخیر برای این تیم انجام داده احترام قائلم اما عملکرد بلژیک برابر پرتغال اصلاً قانع کننده نبود، نه از نظر دفاعی و نه از نظر هجومی.

کونته اضافه نمود: ما با پیشروی بال های مان از جناحین و بعلاوه با ضرباهنگی که جورجینیو در میانه میدان به بازی می دهد، می توانیم بلژیک را به دردسر بیندازیم. مانچینی به توصیه های من احتیاج ندارد. مربیان ایتالیایی از نظر تاکتیکی به میزان کافی آماده هستند و روبرتو هم تیمی را برای مصاف با بلژیک به میدان خواهد فرستاد که بتواند در هر شرایطی بازی را مدیریت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1891

به "یورو 2020، تحلیل کونته از بازی بلژیک - ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، تحلیل کونته از بازی بلژیک - ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید