یونان به حملات لفظی خود علیه آلمان انتها دهد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: معاون صدر اعظم آلمان از دولت یونان خواست که به حملات لفظی خود علیه برلین در جریان مناقشات بر سر بدهی های یونان سرانجام دهد.

یونان به حملات لفظی خود علیه آلمان انتها دهد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، زیگمار گبریل معاون صدر اعظم آلمان و وزیر اقتصاد این کشور از حزب سوسیال دموکرات در مصاحبه با نشریه آلمانی بیلد از یونان خواست که به حملات خود علیه آلمان انتها دهد.

وی از دولت یونان خواست که از حملات لفظی روی آلمان در مناقشات بر سر بدهی ها خودداری کند و این گونه گفت که راستش باید بگویم که دیگر کافی است. این طور نمی تواند ادامه پیدا کند. و ما نباید این گونه با هم برخورد کنیم. این توقع بیش از حدی نیست که یک رفتار معقول و مناسب را انتظار داشته باشیم.

گبریل همچنین گفت: من پیشنهادات شخصی یونان برای غلبه بر بحران را درک می کنم. آنچه که من آن را درک نمی کنم حملات ثابت روی آلمان و حمله های شخصی علیه وزیر دارایی آلمان از طرف نمایندگان دولتی یونان است.

پانوس کامنوس وزیر دفاع یونان از حزب راستگرای یونانی های مستقل اخیرا مسئله رسوایی های سابق حزب دموکرات مسیحی آلمان را پیش کشیده و با اشاره به اتهام رشوه خواری که چند سال پیش به وولفگانگ شایبله وارد شده بود گفت اما با این حال وی امروز وزیر دارایی آلمان است.

وی همچنین تهدید نموده است که اگر وام دهندگان بین المللی حمایت های اقتصادی از یونان را ادامه ندهند این کشور موج پناهندگان خود را روانه آلمان و اروپا می نماید.

سبزهای آلمان نیز هر دو طرف را به اعتدال فراخواندند. سم ازدمیر رئیس حزب سبز آلمان در این راستا اظهارداشته است که هم آلمان و هم یونان باید به این روند که با احساسات، کلیشه ها و حملات لفظی شخصی سیاست را در پیش گیرند انتها دهند. این روند در راستا یافتن راه حلی برای بحران اقتصادی یونان کاملا غیر سازنده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 343

به "یونان به حملات لفظی خود علیه آلمان انتها دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان به حملات لفظی خود علیه آلمان انتها دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید